3.39 Mezarların Hükümdarı✵

192 23 93
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 01.09.2022 (00:05)

Bölüm Şarkısı: Faouzia - My Heart's Grave

İyi Okumalar!

Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan

Chaezan

Tenimi  nazikçe okşayan Shan "Seninle olmak, çok farklı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tenimi  nazikçe okşayan Shan "Seninle olmak, çok farklı. Sanki bir tanrıçayla  sevgiliymişim gibi hissediyorum." dedi. Sonra ateşli bir şekilde öpüşmüştük.

Dudaklarımız ayrıldığında yutkundum. "Ben düşündüğün gibi değilim." dedim.

"Hayır,  Chae. Sen sıradan bir kadın değilsin. İlahi bir varlıksın, bunu  hissediyorum.Seninle her sevişmemde bambaşka hislere boğuluyorum." dedi.  Gülümseyerek ona baktım.

Bu sözleri ondan duymak güzel bir  iltifat gibi görünebilirdi. Oysa değildi. Ara ara Taishan'ın bana olan  bakışlarında hayranlıktan öteliği görüyordum. Beni kendince bir tanrıça  olarak görüyor olabilirdi veya ilahi bir varlık. Kendisini de bu ilahi  varlığın aşığı ve koruyucusu. Tavigan'a döndüğümüzden beri bu konudaki  tavırları daha keskindi. Beni her tehlikeden korumaya yeminli olarak  davranıyordu. Gerek yoktu, kimse bana zarar veremezdi. Ayrıca onun  yerini kimse alamazdı. Buna cesaret edemezlerdi, ben izin vermezdim.  Taishan benim biricik sevgilimdi, eşimdi. Kimse onun yerine geçemezdi.

Peki  bunu Taishan görüyor muydu? Hayır! Kocaman bir hayırdı. Garip bir  kıskançlıktı. Kendisine tehlike olarak gördüğü isim vardı. Ben ne kadar  tepkisiz kalsam da Shan Stoyan'ı anlamıştı. Stoyan'ın hayran  bakışlarından kaynaklıydı. Ztin'den döndüğümden beri çevremde olmak için  deliriyordu. Durum bu olunca Shan kıskanırdı. Bu kıskançlığı durduran  bendim. Durdurmazsam olacaklar kötüydü. Shan en acılı yollarla Stoyan'ı  öldürürdü. Ölüm konusunda merhametli olmazdı ve ona kazandırdığım  güçlerle acılı bir ölümü nasıl elde edebileceğini çok iyi biliyordu.  Stoyan fazla zorlarsa onun hayatını kurtaramazdım. Böyle bir zorluk  yaşamaktan memnun değildim. Benim uğraşacağım şeyler arasında bu  olmamalıydı. Uğraşacağım şeyler bile değil, uğraşacağım şey demem daha  doğruydu. Uğraşacağım şey, düzendi. Bu bozulmuş düzene şekil vermekti. Ben bunun için bu hayatta vardım.

Dudaklarımı  ısırıp Shan'ın yanağına dokundum. Bana bakan gözlerindeki saf sevgiyi  görmek hoştu. Yatağımda olmasını ben istemiştim. Bugün fazla  gerilmiştim. İnsanlar yoruyordu. Aptallarla konuşmak, onlara bir şey  anlatmak kadar zor bir şey var mıydı? Bu siniri, yorgunluğu unutmak için  Shan'ı yanımda istemiştim. Benimle olsundu, aşkımız beni rahatlatsındı.  O itiraz etmemişti. Derin bir nefes aldım. Shan, benim sığındığım  limandı ve bu gerçek asla değişmeyecekti. "Biliyor musun, sen benim  hayatımda çok önemli bir yerdesin. Başka bir hayatım olsaydı, yine sen  hayatımda ol isterdim." dedim.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin