bu galiba en uzun bölüm oldu
tabi 500 kelime uzun sayılmaz kimine gore ama ben max 260 kelime yazan biri olduğum icinay bi de dün bölümü kaydetmeden kapatmisim silindi bütün bölüm neyse ki duzeltme gecmisinden geri yukleyebildim
Heeseung mutfakta kalan tabakları da salona getirip her sey yerinde mi diye kontrol etmisti. Ardından duyduğu kapi ziliyle resmen kosarak kapiya gitmis saçını düzelterek kapıyı açmıştı.
Karsisinda jake i görünce gülümseyerek iceri davet etmisti.
Jake iceri gecmesi icin yer acan heeseungun yanina gecti ve kollarını kendinden uzun bedenin boynuna sararak parmak uclarina yukseldi.Her sey cok yeni olduğu icin bu sarılmayı beklemeyen Heeseung sasirmis bir şekilde dururken sonunda kollarini sevgilisinin beline doladi. Bu minik sarılmayla ikisi de kelebeklerin her bir kanat cirpisini hissetmisti. Yüzlerindeki tatli gulumsemeyle sarılmaya son vermiş ve içeri gecmislerdi.
.........
~bird box spoi!!!~"Ya salak cocuk ya bok mu vardı orda niye oraya gidiyorsun. Kadin sana teknede kal dedi değil mi bacak kadar bile olmayan boyunla ne yapiyosun ya "
jake kaseden aldigi cipsi gerginlikle agzina atmis ve bıraktığı yerden saydırmaya devam etmisti.Küçük kiz gözleri kapali bir şekilde ilerlerken bir anda belindeki misina ipinden cekilince jake minik bir çığlık atmisti.
Kadin kizi azarlarken jake rahatladigini belli eden bir nefes verdi. Tepkilerini pek belli etmesede Heeseung da jake ile birebir tepkiler vermişti.
....
(burasi direkt filmin sonu)"Yaaa amaa"
jake duygulanmis bir şekilde ekrana bakarken heeseung a yaklaştı.
"Ben hic beklemiyordum bunu aglicam simdi"
Sonunda cocuklar ve kadin guvenli yere ulasmisti ama Heeseung ve Jake'in hiç tahmin edemedigi şekilde güvenli olma sebebi oranın görme engelli insanlar icin bir yer olmasiydi.(tamam spoiler bitti)
Jake heeseung un gogsune başını yaslamış ve ellerini beline sarmis bir sekilde uzaniyordu.
"Sonu cok güzeldi sanirim en sevdigim filmlerden artık"
Jake hızla sevgilisini onayladi.
"Gerçekten cok guzeldi . Harika bir film secmissin bundan sonra hep sen bulursun artık filmleri"Heeseung gülmüş ve basini sallamisti.
"Aciktin mi sevgilim" Jake biraz dusunmus ve konusmustu. "çok değil ama aciktim da. Sen aciktin mi?"
"Biraz aciktim. Ne yemek istersin peki?"Jake biraz dusunmus ardindan su siralar cani cok cektigi icin hizla soylemisti.
"Ramen yiyelimm" Heeseung sokla jake e baktiginda jake hizla ellerini iki yana hayir anlaminda sallamisti. "Hayır hayır öyle değil.Onu demek istemedim.offff"
Sessizlik olduğunda jake utanarak basini one egmisti. Bir anda duydugu kahkahayla basini kaldirmis ve gulen Heeseung a bakakalmisti.
"Utandin mi sen" diyerek jake e sarilmis ve konusmasina devam etmisti.
"Ben demek istedigini anladim sevgilim"
Basini göğsünden ayirdigi cocugun yanaklarını avcu arasina alip oksamis ardindan saclarini karistirarak elinden tutup mutfağa cekistirmisti.
" Gel hadi ben hazirlayayim ramen i " diyerek gulmeye devam etti."Heeseung. Gulmesene "
"Tamam sevgilim gulmuyorum bak"Heeseung ben yapacagim dese de jake ona yardım etmis ve mutfağı batıra batira yemegi hazirlamislardi. Mini bir savas çıkardıkları icin mutfak kadar ustleri de kirlenmişti.
Masayı hazirladiktan sonra Heeseung jake i odasina götürmüş ve dolabindan ona bir tshirt cikarmis bir tane de kendisine alip jake in rahatsiz olabilecegini düşünerek odasinda ki banyayo giyinmeye gitmisti.
Jake, Heeseung un bu tatli dusuncesi sayesinde resmen siritarak üstünü giyinmişti. Heeseung banyo kapisini icerden calarak jake e giyinip giyinmedigini sormus giyindigini ogrenince de cikmisti.
Jake,Heeseung cikar cikmaz yanina gitmis ve ilk geldiğinde yaptigi gibi parmak uçlarına cikarak heeseungun boynuna sarilmis, basini heeseung un omzuna koymustu.
Basini omzundan cektiginde yüzleri arasinda olan kisacik mesafe kalp atışlarınin hızlanmasına sebep oldu.
Heeseung, Jake in belindeki elleriyle onu biraz daha kendine yaklastirmia ve ikisinin de heyecanini ikiye katlamisti.
Jake sonunda bu yakinliktan olusan yogun atmosfere dayanamamis ve sevgilisinin dudaklarina dudaklarını bastirarak opmustu. Kendilerie cok uzun dakikalar gibi gelen bu kisa opusmeden sonra jake ellerini heeseung un beline sarmis ve yuzunu gogsune gömerek utanctan kizaran yuzunu saklamisti.
ya valla amacim bu değildi
zaten cok korkarak yazdim bu opusmeyi çünkü cinsellestirmek istemiyorum ve oyle anlasilmak istemedim
gerçi öyle anlasilacagini pek dusunmuyorum ama yine de ben diyeyim
zaten bundan daha ilerisi olmiycak ficteneyse bu da olduguna göre final yakindir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fam | heejake
Fanfictionheeseung: ni-ki benim cocugum jake: hayir ni-ki benim küçük bebegim nerden senin oluyormus