BÖLÜM 4

463 35 36
                                    

Pete kendini toparlayıp Vegasın elini koyduğu yerden çekti..

-Geç kalıyorum.

Hızla arkasını dönüp yürümeye başladığında saçma bir şekilde hızlanan kalbine anlam veremiyordu...Pratik yapmak için sınıfa girdi diğerleri gelmeden biraz çalışmak istedi..Hazırlıklarını tamamladıktan sonra müziği başlatıp kendini ritme bıraktı...O zarif bedeni parmak uçlarında dolaşarak odanın içinde tatlı bir esinti yaratıyordu adeta...

Pete çalışmaya devam ederken Kim kapının önünden geçiyordu...Kapıdaki küçük camdan gözü içeriye doğru takıldığında Petenin dansını gördü...Aslında nasıl derin duygularla kendini yaptığı işe verdiğinin farkındaydı kıskançlığına bir isim koyamıyordu sadece...

Diğer öğrencilerde geldiğinde yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.İçeri girdiler Pete fark ettiğinde ;

-P'Kim günaydın gelmişsin.

-Günaydın Pete erkenden başlamışsın.

-Şansa bırakamam çalışmam gerek.

-Ha bu arada Pete işe ihtiyacın olduğunu söylemiştin.

-Evet.

-Küçük bir modellik işi var eğer düşünürsen arkadaşıma ismini verebilirim..

-Aah çok iyi olur P'Kim.Teşekkür ederim.

-Ne demek rica ederim.Al bu kartta adres yazıyor ben arayıp gideceğini haber veririm.

-Peki tamam.

Kimin tek amacı Petenin yorgun olmasını sağlamaktı.Ne kadar yorgun olursa o kadar çalışmaları aksatır kazanma şansıda düşer diye düşünüyordu.Peteyle gireceği seçmeleri kendisi kazanmak istiyordu ve Petenin dişli bir rakip olduğunun farkındaydı.

Pete çokta emin değildi ama paraya ihtiyacı vardı.Seçmelere katılmak bile masraflıydı kostüm alması gerekti saçlarını ve dans konseptine uygun makyajını yaptırması gerekliydi.Kendinden emin olmasada kabul etmeye karar verdi.Düşünürken Kim'in sesiyle kendine geldi..

-Pete biz pratik yapacağızda müsade eder misin?

-Ah tabi P'Kim.Görüşürüz.

Eşyalarını alıp pratik odasından çıktı.Boş bir sınıf bulup içeri girdi.Elindeki karta baktı.Yazan numarayı aramaya karar verdi.

-Alo.

-Alo buyrun.

-Ee numaranızı P'Kimden aldım.Pete ben.

-Evet Pete Kim bahsetti senden çarşamba boşsun değil mi?Küçük bir çekim olacak.

-Tabi tabi..

-Tamam çarşamba görüşürüz o zaman geldiğinde ayrıntılı konuşuruz.

Pete telefonu kapattı.Yapmak zorunda olduğunu biliyordu.Az bir miktar da olsa eline geçen paranın iş göreceğini düşünüyordu...

Akşam üstü dersler bittiğinde eve geçmek için okuldan çıktığında Vegasın kapıda beklediğini gördü.

-Sen ciddi misin?

-Artık sorgulamayı bırakır mısın?

-Beni almana gerek yok.

-Pete geldim zaten sorgulamadan binsen ne olur ki?

-Benim evimde kalmak konusunda ciddisin yani.

-Sence.

Pete derin bir nefes alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı.Arabaya bindiğinde Vegas ;

-Günün nasıl geçti ?

DANS ET BENİMLE (VEGASPETE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin