Canlarım keyifli okumalar dilerim😍💗
Oy ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum🙈🥰❤
( MEDİA ASLIM VE NEHİR🔥)SOSYAL MEDYA HESAPLARIMA
ASLHNYKS - ASLIHAN YOKUŞ
YAZARAK ULAŞABİLİRSİNİZ. BENCE TAKİP EDİN ÇÜNKÜ NEDEN OLMASIN?😅Bazı karşılaşmalar ansızın olur ve asla unutulmaz. Bazı göz göze gelişler kalpten kalbe görünmez bir kapı açar. Ve bazı yaralar geçmese de pansumanı yapanın hatrına o yaralar kabuk tutar...
Kapısında olduğu evin bahçesindeki rengarenk çiçeklerde gözlerini gezdirirken içten içe neden burada olduğunu sorgulayan Nehir, elindeki gazete küpürünü sıkıp derin bir nefes aldı.
Menajeri bu yaptığına çok kızacaktı biliyordu fakat içindeki sesi susturmanın tek yolu Aslım'ı görmekti.
Kapıyı çalıp bir adım geriledi. Oldukça gergindi ve bu sert yüz hatlarına da yansıyordu.
Demir kapı yavaşça açılırken karşısında kendisine şaşkın gözlerle bakan orta yaşlı kadına nadir gülümsemelerinden birini sundu.
" Sen..."
" Ben Nehir ERSOY. Aslım KARASU'nun evi burası mı? "
Gülten Hanım ne diyeceğini bilemez halde başını evet anlamında aşağı yukarı sallarken girdiği şoktan bir türlü çıkamıyordu.
" Ben de Aslım'ın annesi Gülten. Hoş geldin oğlum. "
" Memnun oldum Gülten Hanım, hoş buldum. Peki müsaitseniz içeri gelebilir miyim? "
" Tabi oğlum buyur geç. "
Nehir ayakkabılarını çıkarıp Gülten Hanımın uzattığı terlikleri giyerken, Gülten Hanımın gözlerinde gördüğü acı ve yorgunluk kırıntıları sanki kendi kalbine batmış gibi canı acımıştı.
" Biz ailecek kahvaltı yapıyorduk. İstersen sana da tabak getireyim. "
" Size zahmet vermeyeyim ama bir çayınızı içerim. "
Nehir ve Gülten Hanım salondan içeriye girdiklerinde Nehir'i gören herkes şok geçiriyor, onun neden buraya geldiğini merak ediyordu.
Elindeki gazete küpürünü masanın üstüne koyan Nehir, tüm aile üyeleriyle tanışarak Armağan'ın yanınaki boş sandalyeye oturup kendisine ikram edilen çaydan bir yudum aldı.
Tüm gözler onun üzerindeyken Nehir Aslım'ın masada neden olmadığını merak etse de bunu şimdilik sormamaya karar verdi.
Bakışlarını teker teker tüm aile üyelerinde gezdirdikten sonra yeni tanıştığı Aslım'ın annesinin gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)
MizahAŞKIN OYUNU OLMAZ DERLER YA HANİ YA OLURSA? 3 2 1 KAYIT! 🎬 OYUN BAŞLASIN💜 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.