@HAZALLYAZARR

488 13 7
                                    

HAZALLYAZARR teşekkür ederim (:

1- HAZALLYAZARR kimdir?

Adım adım Fatma Bahar. Sıcak kanlı, her zaman mantıkcı, inandığı şeylerin peşini bırakmayan birisiyim.

2- Fatma, ne zaman ve nasıl yazmaya başladın?

Orta okul öğrencisiyken Türkçe öğretmenim şiir yazabildiğimi fark etti ve ben o günden sonra hep bir şeyler yazdım. İlk olarak Facebook'ta paylaşım yaptım daha sonra Wattpad ile tanıştım.

3- Sorum bununla ilgili gelsin o zaman wattped uygulamasını nasıl keşfettin?

Facebook'ta yazarken bir anda Wattpadden bahsedilmeye başlandı. İlk olarak okuyucu olarak başladım çünkü hiç bilmediğim bir mecra idi sonra bazı şeyleri öğrendikçe ilk kitabımı yazdım.

4- İlham aldığın şeyler var mı?

Aslında bana herşey ilham verebilir. Bir şarkı, bir cümle, izlediğim film, duyduğum bir hayat hikayesi yani her şey ilham olabilir.

5- İyi yada kötü yorumların senin üzerindeki etkisi peki nelerdir?

İyi yorumlar her zaman yazma hevesime heves katıyor. “Hemen oturup bir şeyler yazmalıyım.” diyorum. Kötü demeyelim de bazen karakterlerin yaptığına, söylediğine kızıyorlar ama unutulan bir şey var kimse normal hayatta bile dört dörtlük değil. Bunları yazan kişi de maalesef dört dörtlük değil. Tabii hemen bir durum değerlendirmesi yapıyorum karakteri baştan sona değerlendiriyorum. Varsa ekstrem durum bunu düzeltmeye çalışıyorum.

6- İdolüm dediğin bir yazar var mı?

Peyami Safa hayranıyım. İlk kitabını okuduğumda keşke hayatta olsaydı da tanışabilseydim demiştim. Kitaplara olan aşkımı onun kalemine borçluyum.

7- Kitap isimlerinin birer anlamı var mı?

Evet hepsinin birer anlamı var fakat bunun bana özel olarak kalmasını istiyorum.

8- Peki kurgularından birinde hangi karakter olurdun m?

Aslında hepsi benden bir parçalar ❤️ Fıratın Gelini kitabımdaki Sibel olmak isterdim.

9- Yazdığın kurgularda dikkat etiğin şeyler nelerdir?

Kesinlikle alkol, uyuşturucu kullanan ve aldatan karakterler yazmıyorum. Elbette herkesin kendi tercihi başkadır benim hassas noktalarım bunlar.

10- Son olarak gelecekte yazarlık ile ilgili seni neyin beklemesini istiyorsun diye sorsam?

Kitaplarımı alıp okuduklarında kendilerinden birer parça bulan kişilerle buluşup sohbet etmek istiyorum. İşte o zaman yazar olmanın mutluluğuna varacağım

Umarım hayalin en güzel şekilde gerçekleşir. Kitapların hak ettiği değeri görür. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️

Güzel soruların ve dileklerin için teşekkür ederim canısı ♥️

Rica ederim(:

HAZALLYAZARR yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HAZALLYAZARR yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum (:

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin