•O, eğlenceli ve güzel biri. İkimiz çok farklıyız•

10 1 0
                                    

-Bence eğlenceliyim ama insanlar bunu anlayacak kadar benimle vakit geçirmiyorlar. Güzel olmak konusunda bir şey diyemeyeceğim.
Çünkü herkesin görüşü bu yönde-

İnsanların kırılıp kırılmadığını bile düşünmeyen birini herkes seviyor. Herkes onu düşünüyor. Onunla konuşmaya çalışıyor. Bir gezi olduğunda herkes onun yanına oturmak istiyor. Ama insanları kırmamak için her şeyi en ince düşünen ve mutlu olmaları için bir şeyler yapan biri için hayat asla böyle değildir. Hiç kimse onun peşinde koşmaz. Gezide birlikte oturalım mı diye bile sormaz.

Eğer insanları kırmamak için çok düşünceliyseniz size kötü bir haberim var. Asla herkesin istediği kişi olmayacaksınız. Birisi asla sizin yanınıza "Gezide birlikte oturalım mı? " diye bir soruyla gelmeyecek. Bu o kadar acı verici bir şey ki. Bazen bunlar yaşanırken yavaş yavaş öldüğümü hissediyorum. Koskaca sınıfta herkes birisiyle otururken benim tek başıma orta sıralarda oturmam beni o kadar çok üzüyor ki bu teneffüslerde hiç kimseyle konuşamadığım zaman sıramda boş bir şekilde oturmamdan bile daha acı verici.

"Neden hiç kimse benimle oturmak istemiyor? Neden herkese bir şeyleri ben teklif ediyorum? " diye düşünüyorum bazen. Ve bu düşünme vakitleri o kadar uzun sürecek oluyor ki delirmemek için başka bir şeyle kendimi oyalamaya çalışıyorum. Ve tek isteğim umarım herkesin sevdiği ve yanındaki sırada birisi oturan insanlardan biri olurum.

25 Kasım 2022

"Ahh, bacağım aşırı fazla acıyor." diye ağlamaya başladığım an nöbetçi öğretmen hemen yanıma geldi. Merdivenlerden düşmüştüm ve dizim fena şekilde acıyordu, biraz da kanıyordu. Küçük bir çizik gibi olsa da kan beni gerçekten fena şekilde geriyordu.

Nöbetçi öğretmenin yardımıyla ağlayarak sınıfa geldim ve birkaç kişi yanıma gelip ne olduğunu sordu. Diğerleri ise kendi halinde eğleniyordu. Biraz sonra ,o bir kaç kişi de yanımdan gittikten sonra, O kız kafasını kapıya çarptı. Ve o kadar hafif bir çarpmaydı ki ağlamamıştı bile. Ancak herkes onun yanındaydı. Bu hafif bir çarpma için buz bile getirdiler. Ve o an bir şeyi tekrar anladım ben her zaman ikinci planda olan olmaya mecburum ve O ise her zaman herkesin favorisi olacak kadar eğlenceli ve güzel biri.

Bazı Şeyler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin