Když sem se probudila a nasnídala se tak mi moje máma řekla že je tu ten dopis z RAD školi,a že prej ho ještě nerozbalila tak sem si šla vzít byl na kuchyňský poličce a když sem ho rozbalila tak tam bylo napsáno:
|Dobrý den paní Mononoke,
Byla ste přijatá na RAD školu.
Musíte 1. září si zabalit věci a jít do Devilího domu tam budou říkat další instrukce.|Když sem to dočetla tak sem si uvědomila že je 1. září. Tak sem si rychle si zabalil věci např. školní uniformu, učebnice, sešity, oblečený atd.
Když už sem si zabalila do svého růžového kufru a něco i do batohu, tak sem si rychle se převlékla a dala mámě pusu na tvář a rychle sem spěchala na vlak který má jeť na zastávku Démoniská škola. Když sem potom byla u vlaku a dala pánovi lístek, tak sem si šla si někam sednout.Když jsem byla na tý zastávce tak jsem vystoupila a šla najít ten Devildní dům. Když sem ho našla tak sem zazvonila a ten zvonek zněl jako starej zvon. Tak mi někdo otevřel tu velkou bránu a pak sem musela jít do hlavních dveří dovnitř, když sem byla ve vnitř tak mě někdo mě vyzvednul a řekl ať jdu s ním a že prej na mě už čeká Lord Diavolo.
Když sem byla u dveří do velké síně, tak sem se i trošku bála protože sem na internetu viděla že to je škola pro démoni a pro andělé. Když sme šli dovnitř tak sem viděla nějakého pána a ten pán řekl ,,Dobrý den Mononoke, už sem se bál že nepříjdeš. Jsem Lord Diavolo budoucí démonincký král."
Když to dořekl tak sem přišel další pán ale on měl černé vlasy a řekl „Dobrý den Mononoke, vítejte v RAD škole doufáme že nebudeme mít s vámi problémi. Nechte mě představit, moje jméno je Lucifer a jsem první démonincký bratr ze sedmi démonů."Když to dořekl, řekl Lordu Diavoli ať zavolá na bráchy a ať jdou rychle jdou do velké síně....
ČTEŠ
Obey Me: Asmodeus je Mořský Pán [DOKONČENO]
FantasyAhoj, toto je moje první kniha doufám že se bude líbit. Trošku vás vezmu do děje Jmenujese Mononoke, jednou jí příjde dopis do RAD školy a tam se poprvé se seznámí se 7 démoni a dál vám říkat nebudu všechno se dozvíte při čtení. Tak zatím ahoj.