A jede se stanovat!

3.2K 153 9
                                    

,,Čau, buzno!" Zavolal na mě Kiba, když jsme se začali scházet na nádraží. ,,Nazdar heteráku!" Pozdravil jsem ho zpátky. Sasuke jenom zakroutil hlavou a hodil tašku na lavičku. Chvilku jsem se bavil s Kibou, ale když začali přicházet ostatní, šel jsem za Sasukem. ,,Sasuke? Děje se něco?" Zeptal se ho a sedl si vedle něj. ,,Ne. Nic. Všechno je v pohodě." Odpověděl a nuceně se usmál. ,,Zlato. Já to na tobě vidim." Měl jsem slzy v očích. Objal mě a řekl ,, Opravdu se nic neděje." Já si ho přitáhl blíž a políbil ho na rameno. ,,Řekl bys mi to, viď?" Pohladil mě po vlasech. ,,To víš, že jo." Odtáhl mě od sebe a políbil mě na čelo. Usmál se na mě a mě to přidalo trochu dobré nálady. Něco prosvištělo vzduchem a než jsem se stačil otočit, to něco mě praštilo do hlavy. Sasuke jen zmateně koukal. ,,Ty!! Kitsu!!! Nepodváděj mě!" Dál jsem se držel za hlavu a ani se neobtěžoval zvednout hlavu. ,,Au... Ahoj Hinato." Zasyčel jsem bolestí. ,,Ehm... myslim, že to patří tobě." Řekl Sasuke a podával jí botu, kterou ještě před chvilkou měla na noze. ,,Díky,Sasuke." Odpověděla mu, přidržela se ho a skočila do boty. ,,Když ho mlátim já, tak je to dobrý. Ale..." chvíli se odmlčel, podíval se jí do očí ,,Nikdo jinej na to právo nemá!" Poprvé jsem viděl v jejích očích strach. ,,Klid vy dva!" Řekl jsem s úsměvem a oba je objal. ,,Promiň, Naruto! Já musela!" a se smíchem mě obejmula. ,,Klid, prosim tě!" Zasmál jsem se a políbil jí do vlasů. Kouknul jsem se na něj a nikdy jsem ho tak neviděl. Žárlil. ,,Hej vy tři! Jdeme!" Zavelel Kiba a hodil si tašku přes rameno. ,,Tak šup!" Popohnal jsem oba a popadl věci. Rozešli sme se a Sasuke mě chytil za ruku. Musel jsem se zasmát ,,Žárlivče!". Nastoupili sme do vlaku a Kiba zabral jedno kupé.

,,Sakra, Gaaro! Kde si vzal tu kytaru?!" Zeptal se Shikamaru, kterej byl vedle, ale procházel vlak, aby spočítal, kolik nás je. Gaara nasadil utrápený výraz, chytil se za srdce a řekl tónem, jako by mu právě umřel domácí mazlíček ,,Byla tam tak sama. Nedokázal jsem jí tam nechat!" Ostatní se rozesmáli a Shikamaru radši vycouval. Gaara něco zadrnkal na struny a začal zpívat jednu ze svejch oblíbenejch písniček. Já si lehl na Sasukeho a propletl naše ruce. On se bavil se Shikamaruem, který si pak k nám přišel sednout a držel mě pevně za ruku.Na chvilku jsem usnul. Pak jsem se probral a podíval se na něj. Na tváři měl úsměv a díval se mi do očí. Usmál jsem se na něj a protáhl se. Jen co jsem zvedl ruku. Si mi on lehl na klín a neměl v úmyslu se zvedat. Já se jenom usmál. Hlavu si podložil mikinou a začal podřimovat. Já ho hladil ve vlasech a s nezájmem o ostatní, který Gaara přinutil do zpěvu, pozoroval ubíhající krajinu za oknem. Něco mi tají! Řekl jsem si v duchu a znovu mu rukou projel havranově černé vlasy. ,,Naruto?" Probral mě z myšlenek Hinaty hlas. ,,Ano?" ,,Jsi v pohodě?" Zeptala se ustaraně. ,,Jo. Jenom jsem se zamyslel."

,,Další zastávku vystupujem!" Rozhlehl se Shikamarův hlas vlakem. ,,Sasuke! Vstávej, zlato!" Řekl jsem a pohladil ho po vlasech. Zavrtěl se, posadil se a protřel si oči. ,,Už sme tam?" Řekl ospale a podíval se mi do očí. ,,Ještě jednu zastávku. Nechtěl jsem tě budit na poslední chvíli." ,,Jsi úžasnej." Naklonil se a políbil mě. V tu chvíli jsem zahlédl závistivý pohled Ino a od Sasukeho se odtáhl. On se na mě usmál, sebral tašku a vyšel ven. Já ještě vzbudil Hinatu a vzal jí věci. Zmateně koukala, ale nakonec se procpala lidma od nás a vyskočila ven. ,,Juchů! Kluci! Pojďte!" ,,No jo ty pometlo!" Usmál jsem se na ní a šel k ní. Prošli jsme lesem a kolem jezera a dorazili do kempového tábora. Ino se motala kolem Sasukeho a já myslel, že prasknu žárlivostí.

Došli jsme na recepci. Teda radši tam došel Shikamaru. On jedinej nebyl od bahna... já za to nemohl! To Kiba se rozběhl za Akamaruem, který zapadl do bahna a šel pro něj... nakonec jsme tahali i jeho a další lidi, který pro ně šli. Počkali jsme na něj a já si otíral bahno z tváře. ,,Tak jdeme." Sebrali jsme věci a šli za ním. Došli kousek za hotel a rozbalili stany. Sasuke se neustále usmíval. ,,Co se tlemíš?" Zeptal jsem se ho a sedl si k němu. ,,Koukej! Ty to nevidíš?" Řekl mi, přitáhl si mě k sobě a ukázal za Shikamarua s Temari. Stáli u vody a povídali si. Nikdy jsem tak Shikamarua neviděl. Vlasy, který měl vždycky stažený do culíku si rozpustil. Páni... celkem mu to slušelo! ,,Myslíš, že je s Temari?" Zeptal jsem se ho a stiskl mu ruku. On se na mě podíval, podíval se mi do očí ,,To nevim." Řekl šibalsky a políbil mě na ucho, rukou mi zajel po triko. Čekal jsem co bude. Najednou jsem zaslechl něco, jako uchechtnutí. A sakra... sakra, sakra, sakra! To tady dlouho nebylo. ,,Ne! Sasuke! Nedělej to!" Usmál se a udělal to, čeho jsem se bál. Začal mě lechtat. ,,Ne! Prosím!" Brečel jsem smíchy a snažil se dostal z jeho sevření. Váleli jsme se po zemi jako malý děti. Lechtal mě asi půl hodiny, pak jsem ho odstrčil a snažil se dýchat. Asi potřebuju náhradní břišní svaly! On jenom seděl a smál se mi. Pak jsem si lehl vedle něj a povídali jsme si. Přemýšleli jsme nad tím, jestli někdo ze třídy už někoho má, nebo ne.

SasuNaruKde žijí příběhy. Začni objevovat