BÖLÜM 5

430 31 44
                                    

Pete Tine'nın arkasında duran Vegasın gözlerine baktığında gördüğü sinirle çok korkmuştu.Kendini toparlamaya çalışarak durumu anlatmaya çalıştı.

-Vegas bu Tine benim kıdemlim.Sorun yok yani.

-Oradan sizi bir süre izledim uzaktan pek sorun yok gibi görünmediği için yanına geldim.

Tine rahatsız edici bir tavır ve alaylı br gülümseme takınarak araya girdi.

-Pardon ama seni Petenin yanında ilk defa görüyorum ben onu liseden beri tanırım.Hemde çok yakından.Sen kimsin?

-Kim olduğum seni hiç ilgilendirmez.

Vegas Peteye doğru bakarak konuşmaya devam etti.

-Ama yinede söyliyim.Pete beni kim olarak kabul ederse o kişiyim.Kendimi onun hayatında bir yere konumlandırmadım Petenin koymak istediği yerde durmak istiyorum.

Tine anlamayam gözlerle bakarken bakışlarını Peteye çevirdi.

-Bu adam ne anlatıyor Pete?

-Tine inan vaktim yok derse geç kalıyorum.Vegas beni bekleyeceksen kafetaryaya geç lüfen.

Pete hızla okula girip sınıfına yürürüken Vegas kafetaryaya Tine ise Petenin arkasından okula yöneldi.Sınıfın önüne yaklaştıkları sırada Petenin kolundan tutup çekti.

-Pete?

-Geç kalıyorum kolumu bırak!

-Sana daha önce söylediklerimi hatırlıyorsun değil mi?

-Ne saçmalıyorsun ?

-Hmmm tekrar hatırlatmalıyım sanırım.

Tine Peteye yaklaşıp kulağına eğildi ve elini tuttu.

-Seni seviyorum.Tam 4 yıldır senden vazgeçmedim vazgeçmeyede niyetim yok.Sabırla bekliyorum Pete.Bana gelmeni bekliyorum.Amaa ben seni beklerken sakın başkasıyla olmayı düşünmeyi dahi aklından geçirme...

-Sana asla beni bekle demedim.Seni arkadaştan fazlası olarak görmedim görmüyorum.Kiminle ne yapacağım beni ilgilendirir.Bak Tine sana saygı duyuyorum ama beni böyle tehdit edemezsin.Artık kendi yoluna bak benden bir beklentin olmasın.

Pete Tine'ı göğsünden ittirip kendinden uzaklaştırdı ve sınıfa girdi.Tine arkasından öfkeli bir şekilde bakarken yumruklarını sıktı...

Ders bittiğinde kafeteryaya geçti.Kapıdan girince içeriye kısaca bir göz gezdirdi kısa sürede Vegası gördü.Yanına gitti.

-Dersim bitti gidebiliriz.

-Tamam gidelim öyleyse...

Birlikte okuldan çıkarlarken Pete gelen ses ile telefonuna baktı..

-Saat 18:00 da çekim için bekliyoruz.Konumdaki adrese gelebilirsin.

Telefonu hızla cebine koydu.Vegasın anlamasını istemiyordu.Vegas arabaya bindiklerinde Peteye döndü.

-Eve geçmeden önce ofise uğramam gerek sorun olur mu?

-Yok sorun olmaz aslında beni merkezde bir yerde bıraksan iyi olur.

-Neden ?

-Şşeyy alışveriş yapmam gerek biraz.

-Tamam ofise gidelim sonra beraber yaparız.

-Yok tek yapmam lazım.

-Neden?

-Ya her şeyi söylemek zorundamıyım?Kendime ait bir alanım olmayacak mı senin yüzünden?

DANS ET BENİMLE (VEGASPETE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin