5.bölüm

42 8 36
                                    

Sabah uyandım o yastıktan kafamı kaldırıyorum efendim .Bakıyorum güneşe evet diyorum doğdu güneşim.Tık elimi yüzümü yıkadım,güzel bir şarkı, güzel bir banyo.Üstümü başımı giyniyorum ,sağlam bir kahvatı, modumu yakalıyorum .Yani bu gidişat çok kötü gidişat efendim,benim ruh sağlığı nanay.

Odamdan çıktım ve hazırlanmış kapının önünde duran Sasuke'yi gördüm.

"Günaydın"dedi Sasuke.

"Günaydın,kimi bekliyorsun?"dedim.

"Naruto ile görev ofisine gideceğiz gelmek ister misin yani İno ile falan gitmeyeceksen yani İno gelmesin demiyorum o da gelsin ya işte NARUTO HADİ NERDESİN "dedi Sasuke.

Ya salak falan diyorsunuz da bu Sasuke hep İno diyor ,sevmese neden İno diye tuttursun.Koşa koşa Naruto geldi yanımıza.

"Üzgünüm hazırlanmam uzun sürdü hadi çıkalım"dedi Naruto.

Kapıyı açınca karşımızda Sasori ,İno ve Sai vardı.

"Bizde sana haber verecektik kiraz çiçeği"dedi Sasori.

Sasuke bize teklifte bulunmuştu ama İno için bile etmiş olabilir o yüzden Sasori'nin teklifini kabul edeceğim.Sasuke'ye baktığımda resmen gözü seyriyordu biri bu çocuğun sinirin çare bulsun.

"Şey ben sanırım Sasorilerle gideceğim sorun olmaz değil mi"dedim .

"Olur"dedi Sasuke.

"Yani sorun olmaz anlamında olur diyor Sasuke, kendisi konuşmayı bilmiyor da hehhehe"dedi Naruto.

Sasori ve diğerleriyle beraber görev yerine gitmeden önce arka bahçeye oturduk.

"Şey şu siyah saçlı çocuk onun nesi var çok garip davranışlar sergiliyor"dedi Sasori.

"Onlarla gitmemiz için teklifte bulundu ama ben sizinle geldim ondandır "dedim.

"Gelmemiz derken ?"dedi Sai.

"İno'yu davet etti yani aslında tam etti gibi değilde garipti doğrusu"dedim.Aslında İno'yu direkt çağırmamıştı ama dolaylı yoldan çağırdı.

"Neyse artık görev ofisine gitsek iyi olur"dedi İno.

...

Ofise geldiğimizde 7.takım masasına ilerledim.Orda dizini sallayan ve elleriyle oynayan sinirli bir Uchiha ve önümüzde olan masada oturan lacivert renkli saçları olan bir kıza ağzı açık şekilde bakan bir Uzumaki gördüm.Yanlarına geçtim.

"Sakura hanım hoşgeldiniz neden tek geldin kırmızı kafa nerde?"dedi Sasuke.

"Kendi masasında ,sen niye bu kadar merak ettin yoksa bizi Sasori için mi takip ettin"dedim.

"Ya sen ne meraklısın beni bir erkekle yapmaya,o kızıl kafa yerine Naruto aptalına bile razıyım,o kızıl kafayı bulduğum yerde boğarım"dedi son kısmı çok kısık söylemişti bu yüzden çok zor duymuştum.

"Evet takımlar sessizlik"dedi Kakashi.

"Bu sefer sizin görevlerinizi ayrı vermeyeceğiz hepiniz aynı görevde birbirinizle yarışacaksınız,bu görevden kazandığınız puanlarla görevlendirme puanları kazanacaksınız,görevlendirme puanları size görev verirken hangi seviye vereceğimizi belirleyecek"dedi beyaz saçlı bir adam.

"Jiraiya'nın bahsettiği puanlar 2 ay süreli 2 ayda bir değişecek.dedi Tsunade-sama.

"Göreviniz Orochimaru ve adamlarını yakalamak,bunun için akşam 8'de xxxxxx düzenlenecek baloya katılacaksınız "dedi Tsunade-sama.

Sorry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin