Bir Adamın Aşkı...

52 5 9
                                    

Anlatıyım size neden bu denli sevgiyle bu aşkla Deniz'e bağlıyım.
8.Sınıfa başladım sınıfta Deniz adında bi kız vardı ilk görüşte hoşlandım,sevdim vede bi hayli kıskandım ben cesaret dolu bi çocuktum oysaki onu görene kadar ayıkmazdım iyice hırslandım gidip duygularımı önüne sericektim yadırgandım bi gün bi dostum dediki öyle kuru kuru olmaz gidip hediye falan ver hediye falan dertti bana param yok daha küçüğümde ileriye bakan derdiki bu çocuk hırslı istediğni alır yani dişe diştir madem öyle hediye lazım para bulmak için gidip bir işe girdim. Bir cuma günü tam işimi bitirdim kapıdan içeri Deniz girdi beni sevindirdi fakat o başka bi sebepten ötürü gelmiş gerilmiştim onada neden burdasın dediğimde güldü sonra dediki Can babam nerde? Ben kafam yerde bi şekil içeri gittim utandım dedimki sabah gelmez o. Ona hediye alacağım paranın babasından çıkması garip olay,hani kolaydı lan aşk meşk işleri sürekli acı çekip panik oluyodum ama o gün bi cesaret patladı volta atar gibi bi ileri bi geri gidiyodum. Hediye ve çiçekle karşısına geçtim ve sonunda dedimki Seni Seviyorum. En güvendigi çalışanı bendim söyledim kızını sevdiğimi vede ona hediyeler almak için çalışıpta onca çaba gösterdiğimi anlamıştı zaten dediki bana anlıyorum bu konudaki netligni bende tekrar teşekkür ettim kızınız bana emanet ettiginiz için bunun üzerine bi kaç hafta geçti ben grip oldum hastalandım meraklanan kız arkadaşım dediki bi doktara gidelim ilaç yazar sırf üzülmesin diyede gitmiştim peşinden inat yapar hirs yapar kaçardım hastane ortamlarından sonrada saçmalardım ama iki gün sonrada şehir dışına çıkması gerekiyodu tüm ailesiyle ben hastaydım hayla gitme dedim olmaz dedi ve veda edince ben tüm cümlelerimi gitmemesi için kullandım tamam lan gitmicem dedi bizde kalıcaktık 4'de çalan bi telefon tüm gecemizi berbat edinceye kadar şaşırdım tabi hatta polis vardi dediki 'evladım sen kimsin?' 'ben denizin erkek arkadaşıyım gecenin bu saatinde sen kimsin?' beni iyi dinle dedi ve sözüne gerilerek devam etti 'bi trafik kazasi sonucu o kızın ailesi vefat etti'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Adamın Aşkı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin