Розділ 13

95 6 2
                                    

Меланія

Зайшовши до будинку вона зразу побачила Джейн. Меланія зразу побігла до неї та ув'язнила її в обійми. Вона її дуже любила. Меланія вважала її приємною жінкою.

- Джейн, яка я рада вас тут бачити. А чому ви не дома? – її це цікавило, бо вже майже вечір. А вона ще тут.

"Хм, якщо Даніель заставив її так довго працювати, я його приб'ю на місці."

- Я чекала Даніеля, хотіла в нього запитати коли ти приїдеш. Щоб приготувати твою улюблену їжу. А я не знала, що ти приїдеш. – сказала Джейн. Меланія побачила, що її очі світять від щастя.

- Джейн, я скажу по секрету я сама не знала, що приїду. І не треба так сильно всього наготовлювати, я люблю все що ти готуєш. – сказавши це, Джейн почала усміхатися.

- Давай йди мий руки та спускайся, будиш вечеряти. – сказала Джейн.

- Добре скоро буду. – Меланія зразу побігла до кімнати в якій завжди зупинялася. Вона замітила, що там доволі чисто.

"Він готувався до мого приїзду? Був такий впевнений, що я приїду. А якщо я відмовилася, що тоді він робив?"

Її потік думок перервав стук у двері. Підійшовши до них вона їх відкрила. І побачила Даніеля. Він пройшов у кімнату і нічого не говоривши поклав її валізи у гардеробну. А потім обернувся і пішов до неї. Її серце вистрибувало з грудей. Вона отямилася, коли вони вже стояли в притик. Даніель не спускав погляду з Меланії. І їй це подобалося. І раптом він заговорив.

- Тобі помогти розкласти одяг? – говорив він це все і не спускав з нею погляду.

- Еммм, ні. Я сама все розкладу. Дякую. Можеш іти. – Меланія не розуміла, чому вона себе так зараз почуває. Чому не хотіла, що він йшов, хоч сама йому сказала йти. Її не покидала думка, що вона почалась в нього закохуватись. А може вона вже була закохана в нього. І лише зараз собі почала признаватись? Її це дуже непокоїло і цікавило.

"Може я правда в нього була закохана чи закохуюсь?"

- Добре, якщо щось треба, то я завжди поряд. – коли Даніель вийшов з кімнати, Меланія здихнула з полегшенням.

" Як я це все витерплю? Що мені робити?"

Пішовши до гардеробної й прийнялася до роботи.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now