ბონუს თავი

853 51 62
                                    

როგორც იქნა ბონუს თავიიიი

(იმედია ფიქციას არ გამიფუჭებს, თორემ ანანოს გავატყავებ).

________

თოვდა, ვალენტინობის ღამე იდგა, ბარდნიდა, გზები გადაკეტილი იყო დიდთოვლობის გამო. ჯონგუკი პატარა ბიჭის საწოლზე იყო წამოკოტრიალებული, ფეხები ერთმანეთზე გადაედო და ზღაპარს უკითხავდა ჭირვეულ პაწიას.

-ბიძია როდის მოვაა?-ამოიტირა ბავშვმა, ძალიან ჭირვეულიბდა ამ საღამოს.

-ბიძაშენმა ორივე გადაგვაგდო.-ჯონიც არანაკლებ იყო გაბუტული. მთელი დღის თეჰიონთან გატარება უნდოდა მან კი შეხვედრები დაგეგმა, გაბრაზებულმა გუკმა ჯიმინის ბიძაშვილი დაიტოვა.

-მე ბიძია თე მინდაა,-ცრემლები წამოუვიდა პატარას.

-მეც მინდა, მაგრამ აქ არაა, მოდი ახლა ბიძია გუკს ჩაეხუტე და ტკბილად დავიძინოთ, თეჰიონი კი ხვალ დავსაჯოთ და ბევრი ტკბილეული ვაყიდინოთ.-თვალი ჩაუკრა გუკმა.

-მაგარია.-ბავშვმა ხელი ჩაურტყა მეორე შეთქმულს.

-გავაგრძელო ჯიუტ ჟირაფზე ზღაპარი?

-მინდა.-ჯონმა ხელი გადახვია ბავშვს, გვერდზე მიიკრა, პატარა მის თითებზე თამაშობდა, სანამ არ ჩაეძინა.

  ჯონგუკსაც იქვე მიეძინა, თეჰიონი თავს გვიან ღამით წაადგა, დიდი თაიგულითა და უამრავი შოკოლადით.

-გაუშვი ხელი ჩემს ქმარს,-ვითომ ბრაზით უთხრა მძინარე პატარას, ფრთხილად დაუკოცნა დაბუშტული ლოყები ჯერ ბავშვს მერე ჯონგუკს.

-გუუკ, გაიღვიძე.-ფრთხილად მოეფერა ლოყაზე.

-ჰმმ..-ამოიზუზუნა გუკმა, ტუჩები გააწკლაპუნა.

-მიდი რა, გუკ, გაახილე თვალები, ძალიან მომენატრე.

-ამაზე მანამდე გეფიქრა, სანამ ერთი კვირა მიმაგდებდი და ვალენტინობასაც მიაყოლებდი.

-ახლა ოთახში წავიდეთ, გიჟური სექსით დავკავდეთ და მაგაზე მერე მეჩხუბე, ისე მომენატრე მაკანკალებს. მთელი დღეა გული ყელში მაწვება, ლამის გადავბრუნდი და მოვკვდი, ვერ მოვისვენე.

ვარდისფერი და მძიმეOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz