27. Grilovačka

3.1K 76 7
                                    

„Měla by jsi více odpočívat." řekne James a políbí mě na čelo. Pořadně se protáhnu a převalím se na břicho. Když natočím hlavu na stranu všimnu si jak jemné paprsky slunce pronikají přes žaluzie do pokoje. Počkat to je ráno však hokej končil v cca 6.  „To je ráno už?" vytřeštím oči na Jamese. Nejdřív se na mě podívá a pak se začne hlasitě smát. „A co jsi čekala ochrapo" uchechtne se . „Já nevím" myknu rameny. „Mám hlad" řeknu a nahá vstanu z postele,  popadnu první spodní prádlo co nejdu a přehodím přes sebe tričko, podle velikosti Jamesovo. „Kampak Maličká? " Posadí se na postel James. „Napapat se " poskočím. A otevřu dveře pokoje, na chodbě je děsná zima. 

„Měla by jsi se více obléct maličká" Teplý dech na mém krku, mi způsobil husí kůži po celém těle. Jeho teplé rty se dotknou mé kůže. Zachvěji se pod každým dotykem. Příjemný pocit se mi rozlévá v břiše. Jeho rty  vystřídá jeho ruka, chytí mě pod krkem a pomaličku stáhne zpět do pokoje, přitiskne mě na stěnu vedle dveří, které následně zavře. Prsty mi zvedne hlavu, naše pohledy se spojí, opět se mi oči vpíjejí do těch jeho modrých. Začala jsem se v nich ztrácet jak letadlo v mracích. Probralo mě, až to že se jeho ruka dotkla mého podbříšku, párkrát jsem zamrkala a usmála se stejně jako on. Hlavy jsme měli u sebe tak blízko, že by nás rozdělil jen tenký papír. Ale naše rty se nespojily. Pozoroval mě. Pozoroval každý milimetr mého obličeje. Pozoroval mě jako kus masa. Čeká snad na něco ?

 
Vážně čekal, čekal na mou reakci, čekal jak zareaguji na jeho ruku, která se posouvala níž a níž. Pomaličku se dostane pod kus krajkové látky. Jeho prsty si nejdou můj klitoris, se kterým si začne jemně hrát. Lehce přivřu oči, skousnu si ret, pomalu jsem se mu oddala. Nakonec ve mě skončili dva jeho prsty, které se začali hýbat nejdřív jemně a pomalu, poté začal zrychlovat. Měla jsem víčka sevřená k sobě, ale i tak jsem věděla že mě sleduje, jeho teplý dech jsem furt cítila na svých rtech. Musel si užívat to jak nademnou má kontrolu. Mé zuby se zakousávali do rtů, protože jsem se snažila nevzdychat nahlas. A on to musel vědět, měl mě úplně přečtenou. Věděl to a určitě se mu to nelíbilo proto zrychlil. A já se už neudržela a začala jsem lehce vzdychat. „Tak je hodná " zachraptí. 

Hned na to zaklepe někdo na dveře„ Kurva " zasyčí. A všeho nechá. Trochu naštvaně otevře dveře za kterýma stojí bráška.„Sorry jestli ruším, ale jestli máte hlad tak si pohněte nebo vám palačinky nezbydou " zasměje se. „Tak utíkej hladovče " zasměje se James. Proběhnou kolem něj a brášky směrem do kuchyně, Schody beru po dvouch div se nezabiju.
„Tady má někdo hlad" zasmějí se kluci, stejná sestava jako včera. Ukradnu první palačinku a zakousnu se do ní. Někdo mě vezme zezadu a posadí na volnou barovou stoličku. Byl to Richie.„Tady máš mrně " podá mi kakao. „Děkuju" zažvatlám. „Tak co, počasí pěkný, dobrá nálada, mrněti je očividně dobře akorát mu asi týden nikdo nedal najíst " zvednu pohled od jídla, v puse mám už asi 3 palačinku. Na tož se ozve jen záchvat smíchu. „Takže grilovačka platí" řekne Richie a usrkne si kávy. „Clare, Angie a Nat dojedou tak do hodinky. Řekne bráška.
„Oni nejedou rovnou tam ?" Zeptá se Liam.
„Ne jedou si sem hodit věci obléct se do pohodlného. A tam si vezmeme věci jen na noc a ráno se vrátíme sem a pak každý jede už do svého" řekne James a stoupne si ke mě zezadu a dá mi letmou pusu do vlasů. A natáhne se pro jednu palačinku. „ Tak to jo a máte vůbec nakoupeno?" všichni se na mě podívají a pak si vymění pohledy. „Um my jsme vlastně nenakoupili kurva" praští se do čela Richie. „Tak cestou nakoupíme no" řekne bráška a ostatní kývnou...

„Jsi pořádně oblečená ?"nakoukne do koupelny James. „ano" odpovím a dodělávám si drdol. I když je venku krásné počasí tak je tam chladno. Na sobě mám  huňaté ponožky, legíny, tričko s dlouhým rukávem a na tom delší teplý svetr. „šikovná" pohladí mě po vlasech. „Děkuju" přes zrcadlo mu vrátím úsměv.
Můj pohled zůstane na něm. Furt tam stojí a dívá se na každý můj pohyb. „Babe měla by jsi se soustředit na to co děláš. A né koukat po mně " naše Pohledy se střetnou přes zrcadlo a já cítím jak červenám, což mu přijde vtipné. „Tak jo měli bychom jít. Ať můžeme jet konečně" řekne a obejme mě kolem pasu. Opřu se o něj, krásně voní.  „Tak můžeme jít?" zeptá se a já kývnu. Auta už jsou nastartována. Já, James a Richie jedeme v jedno Range Roveru a ostatní ve dvouch dalších. Richie a Sam si povídají o novém domě, Kam se  s Jamesem máme stěhovat. Jsem unavená a tak si opřu hlavu o okýnko a zavřu oči. Zaposlouchám se do písničky co hraje v rádiu.

I'm drowning in your eyes
I'm terrified
I don't know what's happening to me
Can you hear my pulse beat underneath?
Words are getting hard for me to speak
That's new for me
Letting my fears show 'til I can face 'em
Letting my tears go 'til I can taste 'em
Hell, what do I know? Where you and I go?
Damn it, I hope you come back home
Come back home.................  

...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat