Impostor długo nie wracał. Minęło ponad 10800 sekund, a ponoć miał szybko wrócić. Red zaczął się martwić, bał się, iż ojcu jego dziecka się coś stało, zatem postanowił wyjść z domu i go poszukać.

Zaczynała się 7200 sekunda, a Czerwony wciąż nie znalazł Impostora. Mężczyzna z każdą jednostką czasu mniejszą od minuty zaczynał się bardziej martwic.

Red dzwonił już ponad 99 razy, lecz wciąż bez odzewu od jego ukochanego. Zastanawiał czy nie poszukać u ich wspólnych znajomych. Stwierdził, że pójdzie tam poszukać.

Był tuż przy pierwszym ich wspólnych znajomych, Sonika. Nie znalazł jednak jego kochanka, lecz za to się dowiedział, że Impostor mógł się znajdywać u jego rodzicielki. Red zaczął iść w stronę domu być może swojej przyszłej teściowej.

Gdy doszedł, zadzwonił dzwonkiem, a za 79 sekund otworzyła mu kobieta, w wieku około 66 wiosen. Przywitał się, po czym spytał czy przypadkiem jej syn, Impostor nie przybył do niej w okolicy 18001 sekund wcześniej. Niewiasta powiadomiła Czerwonego, iż jej syn nie odwiedził jej osoby w ostatnich 864000 sekundach. Pożegnał się, przy czym podziękował kobiecie za tą ekstremalnie ważną informację.

Ruszył w stronę parku, z powodu, że chciał usiąść na ławce i porozmyślać, w tymże pięknym otoczeniu. Piękne drzewa, w odcieniach zieleni, przybierającej już kolory żółci oraz pomarańczowego, idealnie pasowały do nieba szczerze błękitnego z kilkoroma chmurami na oko jasnobiałymi, lecz tak naprawdę będącymi w tonacji szarości.

Red mógł się im przyglądać całą wieczność, gdyby nie zauważył pewnego osobnika. Impostora. Chciał już podbiec do niego, lecz z wielkim wyrazem zdziwienia ujrzał przy mężczyźnie, kobietę. Była niska, łysa oraz cała różowa. Posiadała ubrania. Krwistą czerwoną sukienke oraz ciemnego koloru buty.

Czerwony rozpoznał kobietę, była to ich wspólna znajoma, Peppa Pig.

Mężczyzna nie wiedział co miał o tym zajściu myśleć, więc postanowił pójść do domu. Czyżby Impostor go zdradzał z niewiastą, co przeżyła jedynie 4 wiosen? Czy to nie czyni jego ukochanego pedofilem?

Red był tym wszystkim przerażony, że zapomniał, iż w sobie ma dziecko jego oraz Impostora. Uświadomił to dopiero po 600 sekundach. Stwierdził, że lepiej będzie dla jego płodu, gdy się uspokoi i coś zje. Postanowił sporządzić dla siebie przepysznie wyglądająca sałatkę z tynku ścian. Czerwonemu smakował ten przysmak jak nigdy wcześniej. Pokochał to danie.

Nagle usłyszał pukanie do drzwi. Spojrzał przez oko Judasza, a za nim ujrzał paczkę. Zastanawiał się co zrobić i się w końcu nie dowiedział. Bał się brać pakunek do mieszkania, lecz zarazem też nie chciał go pozostawić na zewnątrz. Była to okropnie ciężka decyzja.

Red x Impostor. [RUCHANIE, SEX, +18/j]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz