'i hate the hope i have for us'
james tüm erkeklerin özeti resmen
siz daha iyisini bulun bebeklerim, iyi okumalar!
℘
1979, Ocak
CORDELIA YATAKTA DÖNEREK kolunu uzattığında avucunun başka bir tene çarpmasını beklemiyordu. Bu onu uykusundan uyandırmaya yetmişti, gözleri hayretle genişlerken kim olduğunu anlamak için başı omuzunda duran oğlanı görmesine gerek yoktu.
Hasiktir, diye düşündü panikleyerek, James Potter'ı becermişim.
Aklında milyonlarca şey aynı anda dönerken geceyi hatırlamaya çalıştı, hiçbir zaman bu kadarını yapacak kadar içmemişti ve kimse de onu yaptığına inandıramazdı. Birileri içkisine ilaç atmış olsa bilirdi, gerçi James de ilaç atacak bir tip değildi zaten.
Kesik kesik görüntüler zihninde oynamaya başlarken gözlerini kırpıştırarak yatakta dönmeye çalıştı ama yanındaki oğlan onu bırakmamakta kararlıymış gibi homurdanarak daha da yaklaştı. Başının göğsünün tam üzerinde durmasının da bir faydası olmuyordu.
Ona çaktırmadan kalkıp gitmek Reyna'nın evinde olduklarını hatırladığında aklından uçup gitmişti. Onu burada bırakmak artık bir seçenek bile değildi, Reyna hiç sorun etmeden onu akşam yemeği olarak görebilirdi.
Üzerindeki ince pikenin altından kalçasının üzerine doğru kayan elini tutarak itti ve bir anda geri çekildi. James başı yatağa biraz sert düştüğünde kaşlarını çatarak ona baktı ve olanları idrak etmesi birkaç uzun saniyesini alırken aralarında boş bir bakışma gerçekleşti.
"Cordelia?" Aklındaki soru işareti sesine de yansırken suratında tuhaf bir ifade vardı.
"NEDEN BURADASIN?" Cordelia kendini tutamayarak bağırdığında aceleyle doğruldu ve savunmaya geçti. "BENİ SEN GETİRDİN!"
Her an ağlamaya başlayabilirdi ve sebebi gece olanların yüzde seksenini hatırlamıyor oluşuydu, hiç böyle bir şey hayal etmemişti. Beklentilerini karşılayıp karşılamadığını öğrenmek istiyordu ve bu fırsatı da dün gece boşa harcamıştı. Yine de göz ucuyla penisine bakmadan edemedi ama James bunu fark ettiğinde bakışlarını gözlerine geri çevirdi.
"Gözlerim burada Valdis."
Cordelia yanındaki yastığı yüzüne fırlattı. "Bana şaka yapacak konumda değilsin, kapa çeneni."
"Bilmem, öyle miyim?"
Panikle başını iki yana salladı ve hızlı hızlı konuştu. "Değilsin, giyin çabuk. Reyna gelmeden gideceğiz ve bu hiç yaşanmamış gibi olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU-JAMES POTTER
FanficCordelia Valdis, James Potter'dan tüm kalbiyle nefret ediyordu ve onun için her şeyi yapardı. [james potter x female!oc]