Orochimaru'nun yanında dolaştım biraz, direkt sorsaydım adam süphe ederdi .Etmeyebilir aslında çünkü adamın bakışlar bakış değil.Aaa yeter be ben başlıyorum göreve.
"Şey pardon lavabo nerede acaba ?"dedim minik bir gülümsemeyle.
"Buyrun beni takip edin göstereyim"dedi.
Yaşasın adam yavşak çıktı.Adamın yanından ilerliyordum bir anda eli sırtıma gitti yavşağın.Öne doğru gittim rahatsız olduğum için ama bu şerefiz tam yavşak çıktı.Hâlâ dokunuyor şerefsiz,tabi ben çok sabırlıyım kimsenin olmadığı bir yere geldiğimizde döndüm adama ve güzelinden bir tokat attım.
"NE YAPIYORSUN LAN YAVŞAK DOKUNMA DİYE ÖNE GİDiYORUM HÂLÂ DOKUNUYORSUN"dedim.
Adam direkt silah çıkardı,hiç medeniyet kalmamış.O çıkardıysa ben niye çıkarmıyorum,elimi silahın olduğu çantama attım .HASSİKTİR SİLAH YOK BEN BOKU YEDİM ŞİMDİ.
"Ben seni medeni bir insan olarak görüyorum bence silahı indir iki medeni insan olarak konuşalım hehe "dedim.
"Ne oldu silahın gidince medeniyet mi geldi aklına güzelim"dedi Orochimaru.
"Ben oldum olası medeniyim bir kere lütfen,maskaram akmıştı ben o yüzden gelmiştim onu ben bir şey edeyim"dedim.
"Başlatma maskarana nerde senin diğer arkadaşların"dedi.
"Yok benim arkadaşım ,çok asosyalim ben ,sen benim arkadaşım olsan"dedim.
"Aaaa Sakura bizi nasıl saymazsın"dedi arkadan gelen Naruto.
"Tanımıyorum ben onu "dedim ve adama masum bir gülümseme bıraktım.
"Sen kime silah tutuyorsun lan yavşak"dedi Sasuke.
"Yavşak falan ayıp oluyor ben sana hiçbir şey yapmadım"dedi Orochimaru.
"Ne oluyor lan burada,Orochimaru niye Sakura'ya silah doğrultuyor"dedi gelen Sasori.
"Lan kızıl sen niye sürekli Sakura'nın olduğu yerde bitiyorsun"dedi Sasuke.
"Sasuke sence konumuz bu mu " dedi arkadan gelen uzun saçlı bir adam.
"Neji sen ne alaka lan"dedi Sasori.
"Göreve geldim"dedi Neji.
"Naruto seni kuzenim ve Tentenle gördüm hayırdır lan"dedi Neji.
"Tentenle alakam yok gerçekten"dedi Naruto.
"LAN APTALLAR KIZI REHİNE ALDIM SİZ HÂLÂ SOHBET EDİYORSUNUZ,kızım bak bunlardan arkadaş olmaz hiçbiri önemsemiyor seni"dedi Orochimaru.
"Ben sana söyledim arkadaşım yok asosyalim diye sen bana inanmadın"dedim.
"Lan Sakura'yı unuttuk"dedi Naruto.
"Orochimaru bence çok uğraşma biz daha fazla kişiyiz"dedi Neji.
Orochimaru cebinden telefonu çıkardı ve bir kaç kişinin gelmesini söyledi.
" Tamam şuan onlar fazla"dedi Sasori.
"Şey Orochimaru bey siz zaten fazlasınız benim silahımı geri verseniz olur mu?"dedim.
"Sence"dedi Orochimaru.
"Tamam anladım teşekkürler "dedim.
Ben Orochimaru'yu konuşarak oyalarken diğerleri adamaları vurmuştu.
"Lan küçük kız beni niye oyalıyorsun"dedi Orochimaru.
"Az önce güzelim diyordun ne zaman küçük kız oldum"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry
FanfictionHayatımın çoğu döneminde seni sevdim Sasuke. Belki tek kelimen bizi birleştirecekti. Sana seni sevdiğimi ben söylemediğim için özür dilerim. ... Önemli! Hikayenin içinde cinayetler ve katiller yer alır rahatsız olanların okuması tavsiye edilmez. İl...