זוהר הופיע בעניו וניצוצות גם כן, פתיתי השלג שנפלו ונערמו בערמה סביבו נתנו לו הרגשה שלא ידע איך לתאר אותה ולא ידע איך להסביר אותה. כזאת שנותנת הרגשה ביתית עם גם נעימה וכיפית.החצר הגדולה בביתם הייתה מלאה בערמות של שלג שהיה אפשר להעלם בהן. השלג עיטר את גג הבית ואת החלונות גם כן, החצר הקדמית ורכבו היו מלאים בפתיתים קטנטנים ויפים. השמיים היו לבנים עם פתיתים שנפלו על פני הקרקע. וכיסו את כל הירוק בלבן עדין ורך.
הארי אחז בכדור שלג שהכין למשך חמש דקות עד שיצא בצורה עגולה ויפה כמו שרצה, כמו שעשה במשך השעה השלמה שלו בעדו מכין את כדורי השלג וזורק אותם על העצים שמולו. עושה כדור כחמש דקות או שש, גורם לכדור להראות כל כך יפה ולאחר שניה זורק אותו על העץ.
השעה הייתה כמעט ועשר וחצי בבוקר, שקם ממיטתו ישר נכנס למקלחת חמה ולבש על עצמו שתי שכבות של מכנסיים ושתי שכבות של חולצות דקות עם סוודר צמר בצבע ירוק, לבסוף שתי שכבות של גרביים נגרסו על רגליו.
כובע צמר חמים הונח על ראשו וגרם לשיירות קטנות להיראות מעט, בהתחלה עטה גם כפפות, אך הוריד אותן שהרגיש חוסר נעימות עם הכפפות. לבוקר אכל וופל בלגי שלואי הכין לפני שיצא לעבודה. ביחד עם שתי חתיכות וופל בלגי ומעט דבש עם תה חם, הארי סיים את ארוחת הבוקר שלו.
בכניסת הבית נחו נעליים שנעל יום קודם, הארי לקח את הנעליים בידו והלך לכיוון הסלון שם נועל את הנעליים והולך לכיוון הגינה. מתלהב מכל השלג ומכל היופי של חג המולד.
הוא מודע ליום שבא ומודע ליום שיכול להיות לו, אך שקם עם מצב רוח טוב הוא לא התכוון להרוס אותו לעצמו. האנרגיה והאווירה החמימה שהרגיש הייתה כל כל מיוחדת בשבילו בחג הזה. אומנם שני אסונות קראו בשנים הקודמות, והוא יודע שירגיש רע בהמשך היום וידע שיהיה מדוכדך, למרות זאת כרגע מרגיש טוב ומרגיש שמח.
עניו עברו לשמיים והוא הסתכל על פתיתי השלג שנופלים על כובע הצמר שעל ראשו, שהוציא נשימה מפיו הרגיש את הבל פיו הקפוא באוויר הוא נאנח והרגיש את הרצון לסיגריה בידו. הוא שונא את זה שמעשן, ואומנם הוא בגמילה, אך עדיין מתקשה בלי הסיגריה שעזרה לו להחליף את הסמים.
הארי נאנח וזרק את כדור השלג האחרון על העץ מולו בזעקת יאוש ונפל בישיבה על הדשא שגרם לדמו לקפוא. ידו הושטה אל הכיס הטרניג שלבש והוציא משם את חבילת הסיגריות שזכר שהניח שם ביום שלפני. בוחן את הקופסא ופותח אותה, מסתכל על המצית ועל שלושת הסיגריות שמונחות שם.
שפתו ננשכה לפני שסגר את הקופסא וזרק אותה רחוק ממנו על הערימת השלג, מהדק את הכובע על ראשו ונכנס אל הבית מעט בעצבים.
שהרגיש את השקט הצורם עצם את עניו והושיט את היד אל שלט הטלוויזיה והדליק אותה, נשכב על בטנו ועוצם את עניו כדי להירגע מעט.