Yeniden okulun son günüydu ve ben yine okul birincisi seçilmiştir. Neyse artik tatil gunlerine gelmeli sira degil mi? İlk tatil gunumden bahsedicem. Fazla sakindi. Yemegimizi yedikten sonra asagiya indik (her zamanki gibi).
Bu hayatta asagiya inmeyen cocugu biz site olarak cocuktan saymiyoruz. Yani asagida oyun oynamadan nasil cocukluk yasanabilirdi ki. Bizim yaz tatilimizdeki yasam kaynagimiz nerdeyse.Neyse artik annem ben ve kardesim asagiya indik. Annem de sohpet ortamini cok seviyor. Butun site neredeyse asagidaydi. Tombik, yakantop, saklanbac derken yine aksam olmustu. En guzel aksam eglencemize gelsi sira... Herkes kendi yasadigi komik anilari anlatiyor. Bazilari komik olmasada nezaketen guluyoruz ama caktirmayin.
Bir arkadasimin anlattigi hikaye aklimda kalmis ruyamda gordum. Tatil yolculuguna giderken araba bozuluyor ve sonra olaylar olaylar.
Sabah oldu ruyamda gorduklerimi uyanir uuanmaz anneannemleri gorunce unutuverdim. Halbuki anlatacaktim cok heyecanliydi. Sahsen ben dedemlere cok darildim. Bana haber vermediler. Ama onlar huyumu biliyorlar. Gece boyunca uyuyamiyorum
Anneannemler gelir gelmez kahvaltiyi hazirlamaya koyulmuslar. Cunku sofrada yok yok.
Tatilin ilk gununden dayimin evine temizlige gittik. Cok da kirli sayilmazdi. Ben aslinda gitmedim. Cunku son seneme girmek uzereydim teog sinavina girecektim ve dayim da ders calis diye surekli ikaz ediyor. Aslinda tatilin ilk gununden ders calisilmaz ama ne yaparsin sıkintidan artik ne yapacagimi sasirdim.
Annemlerde zaten aksam uzeri eve geldiler yemek yaptilar. Ben de tabi derslerimi calismistim o zamana kadar ki butun yaz baska ders calismadim. Gece uyurken yine ayni ruyayi gordum.