12. Vakit Geçirmek🌈🎶

386 34 29
                                    

Spiderman: Super Soldier! Nerdesin!?

Super Soldier: şuanda biraz meşgulüm. Ulan Wade! Bırak adamı!

Peter maskesinde duyduğu seslerle, Harley'in şuanda görevde olduğunu anladı. Kendisi şuanda devriyedeydi. Ve Morgan'ın okulunun çıkış saati gelmişti. Bu gün onu Harley alacağını söylemişti ancak o görevde olduğu için küçük kardeşini Peter ala bilirdi. Avengers hepsi şuanda ayrı ayrı görevdelerdi.

Peter ağlarıyla sallana sallana, Morgan'ın okulunun önüne geldi. Tabi çoğu kişi Spiderman'ı gördüğü için şaşkındı. Etraftaki insanların çoğu telefonlarıyla onun fotoğrafını çekerken bazıları ondan imza almaya çalışıyordu. Çocuklar ise Peter'ın etrafında toplanmış heyecanla ona bir şeyler soruyorlardı.

Peter'ın maskesinin kafa kısmı açıldı ve gülümseyerek okuldan çıkan küçük kardeşine baktı. Morgan koşarak abisinin bacağına sarıldı. Diğer çocuklar ise biraz geri çekildiler.

Morgan: hani beni bu gün Harley alacaktı!?

Peter: Mağlesef oda görevde. Gel eve gidelim.

Peter kardeşini kucağına aldı ve ona hayranlıkla bakan çocuklara el salladı. Ardından tek eliyle ağ atarak Kuleye doğru gitmeye başladılar.

Morgan: VOHOOOOOOO!

Peter bununla gülümsedi. Binaya labaratuar camından girdiler. Peter Morgan'ı yere bıraktı. Ve kostümü nanoteknoloji olduğu için kendiliğinden saate dönüştü.

Morgan: açım!

Peter: Morgan sen hep açsın...

Morgan: Sende hep açsın ama ben bir şey diyomuyum!?

Peter: Steve babam burda olsaydı bununla ilgili bir ton şey söylerdi.

Morgan: ama o burda değil.

Peter: evet bu yüzden, git ve üstünü değiştir bende kulede bir şeyler varmı diye bakiyim...

Morgan kafasını salladılar ve ikili Tony'nin labaratuarından çıktılar. Morgan odasına gitti ve giyecek bir şeyler aradı. Henüz 5 yaşında olmasına rağmen fazla zeki ve fazla becerikliydi, yaşından beklenmeyen şeyler yapıyordu. Gerçi RogerStark çocuklarının hepsi böyleydi.

Peter bir ümitle devasa buz dolabını açtı içinde bir sürü yiyecek vardı. Peter buz dolabını biraz karıştırırken Jarvis'in sesi geldi.

Jarvis: Peter Harley kuleye giriş yaptı.

Peter: pekiala, birde 6 tane Chesburger sipariş verebilirmisin.

Jarvis: tabikide.

Ardından Peter buzdolabından bir kaç çikolata çıkardı ve onları ocakta eritmeye başladı. Harley görevden yeni gelmişti. Yorgundu çünkü ne kadar oda Süper Asker serumuna sahip olsada bu gün biraz zorlanmıştı. Asansöre girdi ve yatak odalarının olduğu katta durdu.

Genç çocuk odasına girdi ve kapısını kapattı. Kostümünü çıkardı ve direkt duşa girdi. Morgan sonunda üstünü değiştire bilmişti. Captan Amerika lı bir tişört ve hello Kitty li bol bir eşofman giymişti( Peter'ın eşofmanı). Çıkardığı kıyafetler ve odası dağınık bir biçimdeydi ama o bunu umursamadı. Elbette birileri toplardı ama bunu yapacak kişi değildi.

Minik ayaklarıyla kapının kolunu çekti ve odasından çıktı. Asansöre bindi ve ortak salonun olduğu katta durdu. Elindeki Wanda peluşu ile ortak salona girdi. Koltuklardan birine oturdu ve kumandayı eline alarak bir çizgi film açtı.

Peter birinde sıcak çikolata diğerinde kahve ile ortak salona girdi. Kız kardeşini gördü ve gülümsedi. Oturduğu koltuğa yaklaştı ve sıcak çikolatayı ona uzattı. Morgan sıcak çikolatayı gördüğü zaman kocaman gülümsedi.

Peter Parker ★ One-Shot<3 (Düzenleme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin