chapter 9

1.4K 172 24
                                    

מטרה: 60 הצבעות.


נייל



אני מתניע את הרכב וחוזר לבית, אני זורק את המפתח בכניסה וממשיך הלאה, אני מסתכל סביב. ה

כל נראה מסודר, כל הכוסות והצלחות עברו שטיפה ומתייבשות כרגע על המתקן.

הרצפה נקייה, למעשה היא כמעט מבריקה, וזה נראה כל כך מוזר. הבית שלי נקי, מי יודע לפני כמה זמן הוא היה נקי בפעם האחרונה.

אני עולה במדרגות, הדלת של מחסן הנשקים שלי עדיין פתוחה ואני מביט לעבר הדלת, ואז המבט שלי נתפס בחומרי הניקוי בכניסה.

אז זה מה שהיא עשתה? היא ניקתה? זו הסיבה ששמעתי חבטה, כנראה נפל לה משהו.

אני נאנח בשקט, טעיתי! היא לא חיטטה, רק ניקתה, כנראה לא קלטתי אותה נכון.

ולרוב זה לא קורה, אני תמיד קורא אנשים נכון. אני חייב ללכת להתנצל בפניה.

אני נכנס לאמבטיה וקולט את החליפה שלה, והג'קט שלי.

אני לוקח את החליפה שלה ואת הג'קט עליי, והולך החוצה לעבר הרכב שלי. אני נוסע בחזרה למועדון, אני מחנה את הרכב ויוצא החוצה, כשאני עסוק בפלאפון שלי בעקבות כמה הודעות חשובות שקיבלתי.

אני מרים את המבט שלי ברגע האחרון, כדי לראות את קרול רצה לעברי כשהיא מביטה אחורה בפחד, והיא נתקלת בי בחוזקה כך שאני מאבד את שיווי המשקל ואני נופל שהיא מעליי.

"קרול" אני אומר, מתרומם מעט ונושך את שפתיי בכאב.

היא מרימה את מבטה אליי בהפתעה, "נייל?".

היא גונחת בכאב ומתגלגלת ממני, עדיין יושבת על הרצפה. "זונה!! איפה את קרול?! בת זונה" אני שומע צרחות וקולט את הגבר שרעד מפחד שראה את פניי, מדבר הבוס שלה.

צריך ללמד אותו קצת חינוך, ואני לא אתנגד לעשות זאת. אני רואה את קרול רועדת מולי, אני מרים את מבטי לעבר הגבר, ורואה איך עיניו נפעורות בבהלה לעברי.

"אני ממש מתנצל על ההתנהגות הגרועה שלה, אני אקח אותה מיד" הוא אומר ומתקרב לעברה.

היא יושבת עדיין לצידי ורועדת כרגע, ואני אפילו מסוגל לשמוע את שינייה נוקשות. אני מושיט את ידיי קדימה,

"לא צריך, מעכשיו היא תעבוד אצלי".

~~~

הפעם אני ממליצה על מישהי שרובכם מכירים אבל יש לה גם סיפור נהדר @Ayely12

אל תשכחו להגיב מה יקרה? ומה אתם רוצם שיקרה?

באהבה,

וויט א'נגל

Empty eyes[niall horan]Where stories live. Discover now