chapter 10

1.4K 173 26
                                    


מטרה:65 הצבעות
קרול

"מ-מה זה לא עובד ככה, מצטער, אבל היא עלתה לי המון כסף ואתה גם תצטער על זה שאתה בכלל שוקל לקחת אותה לחסותך. היא נצלנית וגנבת", ג'יי הביט בי בכעס ועיניו בערו.

"זה עניין שלי את מי אני מעסיק", נייל ירק בכעס דומה לשל ג'יי. "וכסף זה לא בעיה בשבילי, כמה אתה רוצה עליה". קמתי לרגליי ונייל הדף את גופי כך שנעמדתי מאחוריו.

"בשביל זונה פשוטה כמוה, אני אקח רק עשר אלף קוויד". נייל הכניס את היד לכיס, הוציא פנקס צ'קים וזכה לצחוק לגלגני מג'יי.

"רק מזומן", נייל הכניס את הצ'קים והוציא את הארנק.

הוא מסתובב עם 10 אלף קוויד בארנק?!

מה ציפיתי עבור אחד שסוחר בנשקים, הוא לא אמור להיות מפוחד.

"נייל" הנחתי את ידי בעדינות על כתפו, שריריו המתוחים מיד הרפו.

"אתה לא חייב לעשות את זה" לחשתי, שפתיי קרובות לאוזנו, עיניו הביטו בי ולראשונה מפגישתינו הקודמת ראיתי רגש נשקף בהן, אבל לא יכולתי לזהות אותו- כי איך שהופיע, כך נעלם בעניין של שניות.

"נו? אתה לוקח אותה?"

נייל הסתובב אליו.

"יש לך הרבה אומץ, סאנדרס" נייל אמר באיום וג'יי התרחק.

"יודע מה? צודק. אני לא רוצה אותה בכלל! קח אותה. פשוט קח אותה! אני לא מחפש בעיות עם שכירים", הוא נבהל ונעלם מפנינו.

"שכירים?", לחשתי.

"קדימה בייב, אין לי את כל היום" ידו הונחה על גבי והוא הנחה אותי החוצה שוב.

"במה אתה רוצה שאני אעבוד אצלך? אני לא טובה במה שאתה עושה" מה לי ולמכירת נשקים. עיניו הביטו בי משועשעות.

"מלאכית של צ'ארלי את לא, אז העבודה הטובה שעשית היום, זיכתה אותך בתפקיד האחראית על הניקיון בבית שלי".

מלאכית של צ'ארלי?

~~~
האמת שאהבתם את הסיפור הזה אני רואה אז תהנו מפרק נוסף ונתראה פרק הבא שיהיה בקרוב בכל מקרה, אוהבת אתכם.
באהבה,
וויט א'נגל.

Empty eyes[niall horan]Where stories live. Discover now