"Merhaba." Taehyung selamladı ve doksan derece eğildi.
Önündeki erkek de hafifçe gülümsedi ve onu selamladı. "Merhaba, benim adım Jeon Jeongguk.""Ben Kim Taehyung, tanıştığıma memnun oldum, Jungkook."
"Ben Jeongguk, Jungkook değil""Ben de öyle dedim Jungkook." Taehyung donakaldı.
Jeongguk iç geçirdi ve başını salladı. "Her neyse." Masaya oturdu ve karşısında oturan Taehyung'a baktı.
"Daha önce hiç kör randevuya çıkmadım." Taehyung garip bir şekilde söyledi.
Jeongguk kıkırdadı. "Daha önce bir erkekle kör randevuya çıkmadım."
"Ah, eşcinsel değil misin?" Taehyung sordu. "Ben biseksüelim." Jeongguk utangaç bir gülümsemeyle açıkladı. "Havalı!" Taehyung, güzel hatlarına yayılan mutlu ve memnun bir gülümsemeyle haykırdı. "Sen çok tatlısın." Jeongguk iltifat etti, gerçekten ciddiydi ve kimseye iltifat etmeye alışkın olmadığı için biraz kızardı. "Teşekkür ederim Jungkook, sen de öylesin." Taehyung cevap verdi ve tekrar gülümsedi, Jeongguk da gülümsedi.
Yemeklerini önceden sipariş ettiler, bu yüzden oturduktan birkaç dakika sonra geldi. "Bu iyi!" Taehyung haykırdı, ağzı özel bir tür erişte ile dolmuştu. Jeongguk kıkırdadı ve gülerken kendi erişte dolu ağzını kapattı. "Bu gerçekten iyi." Jeongguk elini çektikten sonra kabul etti. "İçecek olarak ne sipariş ettin?" Taehyung, Jeongguk'un içtiğini izlerken sordu. "Az önce muzlu süt sipariş ettim, tatmak ister misin?" Jeongguk karşılık verdi ve bardağı Taehyung'un yanına yaklaştırdı. Taehyung başını salladı ve kırmızı beyaz çizgili pipetten küçük bir yudum alarak içeceği aldı. "Bu iyiymiş!" Taehyung mutlu bir şekilde söyledi ve sandalyede kıpırdayarak Jeongguk'u güldürdü ve muzlu sütünden bir yudum aldı.
"Kör randevularda genellikle ne yaparsın?" Taehyung erişteleriyle oynarken, yemek çubuklarıyla yemeden önce sordu.
"Genelde benim evime gideriz ama sanırım bu sefer farklı bir şey yapacağım." Jeongguk küçük bir utangaç gülümsemeyle dürüstçe söyledi.
"Ne yani? Eve mi dönüyorsun?" Taehyung, Jeongguk'un gücenmemesini umarak şaka yaptı. Jeongguk hafifçe kıkırdadı. "Hayır, sanırım sana bir şans vereceğim, farklı görünüyorsun." Jeongguk konuştu ve dirseklerini masaya dayadı. "Ne? Erkek olduğum için mi?" Taehyung yine şaka yaptı ama bu soruda da biraz ciddiyet vardı. "O da var." Jeongguk yarı şaka yaptı. "Ama aynı zamanda komik olduğun ve aptal gibi görünmediğin için, bunda yanlış bir şey yok."
Taehyung kakaosunu yudumlarken başını salladı. "O zaman ben de sana bir şans vereceğim." Taehyung kakaosunu yudumladıktan sonra konuştu. "Bunu isterim." Jeongguk konuştu ve biraz güldü, Taehyung da ona katıldı ama gülüşün sahte olduğu belliydi.
İkisi de sustu ve eriştelerine döndüler.
"Sana söylemem gereken bir şey var." Taehyung bir süre sonra Jeongguk'un dudaklarına bakarak bir şeyler söylemek isteyerek konuştu.Jeongguk yemek çubuklarını bıraktı, bir şekilde Taehyung'un ciddi olduğunu anlayabiliyordu. "Noldu?"
"Ben sağırım"
...
kısa olmuş olabilir ama belki diğer bölümlerde çoğalır ha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Love • Tk
RandomTaehyung sağır. İnsanların ağzını okumakta o kadar iyi değil ve Jeongguk'un adını gerçekten doğru okuyamıyor.