Nem látlak nem hallak, nemtudom hol vagy

74 5 0
                                    


Arlie

Mikor felkeltem Angel nem volt mellettem én meg a szobájában, de mikor felültem egy puha valamit éreztem a hasamnál. Felhajtottam a takarót és egy Angel fogta a derekamat. Vissza emlékeztem a tegnap estére és elmosolyodtam. Adtam egy puszit Angel fejére és ki akartam mászni mellőle de nem engedte, mert felkelt erre a mozdulatomra.

- Hova-hova? - néz rám Angel kómás és kócos fejjel.

- Felszeretnék öltözni és reggelizni. - nézek a főnökömre. - Na meg persze, köszönöm. - mosolygok lágyan.

- Mit köszönsz? - mondja kómásan.

- Hogy megmutattad milyen érzés ha lefekszik az ember valakivel. - pirulok el.

- Ha akarod bármikor átjöhetsz hozzám ezzel az üggyel és a tiéd vagyok. - ül fel az ágyon.

- Majd máskor megismételjük. - nézek rá.

- Rendben van. - ölel meg.

Miután elengedett átmentem a saját szobámba és úgy ahogy voltam az ágyba vetettem magam. Végre megtettem ezt is! Olyan boldog voltam hogy ki tudtam volna ugrani a bőrömből. Gyorsan fel vettem egy jó szettet és kimentem a konyhába reggelizni.

Angel

Arlie hamarabb kelt fel mint én és csak arra ébredtem hogy elakar menni, de nem engedtem neki. Szép kis éjszakánk volt nem tagadom, de nagyon élvezte hogy megbasztam. Legalább nem kellett leitatnom hozzá. Elterültem az ágyban és fantáziáltam hogy legközelebb hogy csináljam ha akarja. Én is felöltöztem és elment reggelizni, ahol Arlie és Molly várt engem.

- Hallottalak titeket az este. - mondja Molly.

- Hogy érted? - mondja Arlie zavartan.

- Hogy basztok! - fordul felém.

- Ő akarta! - mutatok Arlie-ra.

- De te mondtad hogy megmutatod milyen érzés! - vörösödik ki teljesen.

- Te szüzen nyúltál ki? - ragad le Molly Arlie utolsó mondatánál.

- Igen... - fordítja el a tekintetét.

Jól van azért nem kell cikizni, mert szüzen halt meg. Nekem így tetszik és kész. Nem fogom ezért elítélni őt, de most már így sem egy szende szűz mert megélte velem a gyönyört. Reggeli után Arlie-nak adtam egy pár aktát és elküldtem gyilkolni. Egy olyan három óra múlva meg is jött vérben ázva és vigyorogva. Tetszik nekem ez a mosolya és az egész lénye. Az egész napot át gyilkolászta, mert amiket adtam akták csak az árulóimmal van tele. Épp a szobája felé tartottam ahol már épp jött ki tiszta ruhában és friss áfonya illat csapta meg az orrom. Gondolom a parfüm amit vettem neki.

- A kövi sorozatot hoztad? - néz rám pattogva.

- Ennyi elég lesz mára, mert kész zombi lesz belőled. - borzolom össze a haját. - Kaptam egy meghívót egy bulira szóval vegyél fel egy nagyon bulis ruhát és mehetünk. - nézek rá.

- Jól van. - bólint aprót. - De ne engedd hogy túl sokat igyak, mert aztán nehezen lehet leállítani engem. - neveti el magát.

- Akkor nem is fogom engedni. - nevetek én is.

Arlie vissza ment a szobájába és én is így tettem hogy át öltözhessek. Én fel vettem egy bordó inget, egy fekete öltöny farmert, és egy lakk cipőt mellé egy kis ékszer és már Arlie-hoz tartottam, amikor épp Molly-val jött ki. Ezek szerint segített neki. Kedves tőle és mentünk is kifelé a kocsihoz. Csendben ültünk egymás mellett és mikor megérkeztünk iszálltunk a kocsiból és utána leütöttek engem. Többre nem emlékszem.

Főnökbe Szeretve (Overlord Angel x Oc)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin