1. bölüm

7K 143 66
                                    

Merhabalar

Bu benim ilk kitabım, umarım beğenirsiniz. Yazı hatalarım varsa da kusuruma bakmayın..

İYİ OKUMALAR

°

Matematik çözmek benlik değildi abi. Olmuyor işte, olmuyor. Hem sorun bende olsa tüm öğrenciler matematikten nefret etmez ki. Nereden baksan tüm öğrenciler matematiğe nefret ediyor.

Kalemi defterimin üzerine bıraktım. Olmuyordu, zorlamayacağım kendimi daha fazla.

Saate baktım, bayağı geç olmuştu. Abim galiba bu defa da gelmeyecekti. Annemle babam uyumuşlardır şimdiye. Bir süre bunu düşünerek oturdum.

Ne yapacağımı düşündüm. Ders çalışmak sıkıcıydı. Abim de yok, onunla oynardım. Fazla oyalanmadım boş boş. Kalkıp yatağıma uzandım, telefonumu açıp ne yapacağımı düşündüm. Dizi izlemek istedim ama böyle yaparsam, sabaha kadar uyumazdım, yarınsa okulum vardı, erkenden uyanacaktım. Bunu düşünüp bir oyun açmaya karar verdim, karşıma çıkan ilk oyunu açıp oynamaya başladım. Birazcık oynayayım, uykum gelsinde işığı kapatıp uyuyayım. Bir az zaman geçti, dış kapının açılma sesini duydum. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Avuç içlerim terledi, yerimde kıpırdanmaya başladım. Telefonumu kenara bırakmadım. Hala oyuna devam ettim. Kapının kapanma sesini ardından adım seslerini duydum. Odamıza geliyordu.

Saat geç olmasına rağmen ailem ona hiç bir şey demiyordu. İstediği saatte gider, istediği saatte gelirdi, ister eve gelir, isterse de gelmezdi, ona karışmazlardı. Annem babam onu o ise anne babamı severdi. Oldukça saygılıydı onlara karşı. Bu yüzden annemler hep ona güvenirdi.

Abim beni de çok severdi. E haliyle ben de onu severdim, çok değerli biri benim için. Ondaki bir çok özelliği seviyorum. Hmm, düşününce öpüp koklamasını çok seviyorum mesela ve ya bana 'benim küçük bebeğim' demesini, hep benimle vakit geçirmesini..özellikle ise bana dokunmasını. Önceleri de hep isterdim, yanına gider, elini bir yerlerime koyup okşamasını isterdim. O da hep yapardı, hiç beni kırmazdı. Benimse en sevdiğim onu öpmekti. Nedensizce ona doyamıyordum. Yanağını, boynunu öperdim. İlk başlarda ikimize de garip gelirdi bu galiba. Ama artık bunu yadırgamamış akışına bırakmıştık.

Aslına bakarsan önceleri daha çok vakit geçirir, dediklerimi daha sık yapardık ama sanki son zamanlarda bir şey olmuştu, az zaman geçiriyorduk birlikte. Eve önceki kadar sık gelmiyordu, arasıra gelmeye başlamıştı. Sanki benden biraz daha uzak duruyordu,eskisi kadar öpmüyor, okşamıyor, dokunmuyordu bana. Bense ona dokunmak için kıvranıyor haldeydim. Buna bayağı üzülüyordum.

Odanın kapısı açıldı. Kafamı oyundan çekip abime baktım, kaç gündür görmüyordum ve şimdi karşımda durduğunda anladım onu ne kadar özlediğimi. Sarılmak istiyordum ama nedensizce yerimden kalkıpta sarılamadım, heyecandan terleyen avuç içlerimi yorganıma sildim. Bana baktı, biraz garipti, bayık bakıyordu. Galiba içmişdi, sarhoş değildi ama sanki çakır keyifti.

Kapıyı kapattı. Titredim heyecanla onu bu kadar zaman sonra gördüğüm için. Bana sarılmasını, öpmesini, dokunmasını umdum. Adım atacağı sırada senedelemiş oldu.

"Abiii" dedim "Nerdeydin kaç gündür yine, merak ettim, hem sen neden böyle sendeliyorsun, içtin mi?"

"Geldim işte güzelim, evettt biraz arkadaşlarla içmiş olabilirim, ama sadece biraz"

Yanıma yaklaştı.

"Sen ne yapıyorsun? Neden uyumadın hala?"

Bunu deyip yatağımın kenarına oturdu.

"Matematik çalışıyordum abi" dedim.

Biraz daha yaklaştı. Heyecanla kıpırdandım yerimde.

"Hem sen yine nerdeydin? Özlüyorum seni" dedim homurdanarak.

"Karanım, biliyorsun, arkadaşlarla kalıyorum bu aralar, hem sen beni boş ver, neden bu kadar huysuz görünüyorsun bakalım?"

"Abi, biliyor musun, gerçekten matematik sevmiyorum. Olmuyor, sıkıldım artık of" deyip ofladım.

Abim yaklaşıp burnunu boynuma daldırdı, yavaşça gezdirip koklamaya başladı.

"Hmm, benim küçük tatlı bebeğim, sıkılmış mı? Bu kadar mı sevmiyorsun matematiği?" deyip kulağımın aşağısını sertçe öptü.

"E-evet" dedim.

İçim gıdıklandı. Böyle yapınca garip oluyordum, sanki midemde bir şeyler yükseliyordu, garip bir şeydi. Ama hep olsun istiyordum.

"Hmmm.."

O hala burnunu boyun kulağımın etrafında gezdiriyor ara sıra öpüyordu. Bense gözlerimi kapatmış bu muhteşem hissi tadıyordum. Bir anda abim yatağımda rahatça oturdu ve beni kucağına çekti. Tam kucağına oturmuş oldum. Bacaklarımı iki yanına koydum.

"A-abii.." dedim. Nefesim kesiliyormuş gibi hissediyordum.

"Abim" dedi boğuk sesle.

Dudaklarını köprücük kemiğime bastırıp dilini gezdirdiği an kalbim patlayacakmış gibi hissettim.

"A-ahh" sesi yükseldi ağzımdan.

"Bebeğim" dedi ve ellerinden biriyle ağzımı kapadı "anne babamızın uyanmasını istemeyiz, dimi?"

"Hıhı" dedim algıladığım kadarıyla.

O boynumu öpe öpe yavaşça gömleğimin bir düğmesini ardınca ise ikinci ve üçüncü düğmesini açtı. Bense saçlarını karıştırıyor durmadan boynunu öpüyordum. Gerçekten ne yaptığıma dair hiç bir fikrim yoktu. Ne yapıyordum bilmiyorum. Kendimde değildim, sarhoş hissediyordum, sanki ruhum bedenimden çekilmiş gibiydi.

Bir anda altımda sertlik hisseder gibi oldum. Gözlerimi açtım, o da durmuştu. Gözlerimiz birbirine değdi, dudaklarını gözlerimin üstüne getirdi, yavaşça öptü, daha sonra yanağımı, burnumu, çenemi..Gözlerim bunları beklermiş gibi kapandı. Dudaklarını alnıma bastırdı, bir süre öyle durdu. Ardınca bir kaç kere sıkıca öptü.

"Abim" dedi "hadi, uyu sen, geç oldu okulun var"

"Sen neden yanımda uyumuyorsun?"

"Uyuyacağım bebeğim şimdi banyoya gidip duş almam gerek, hem sen yorgunsundur ders çalışmaktan, hadi uyu bakalım ben gelicem, iyi geceler sana güzelim"

"Hmm, anladııım..Evet abi, yoruldum, iyi geceler abi" dedim yorgunluk ve sarhoşluk gibi bir hisle gözlerimi kaparken. Matematik beni çok yormuştu galiba.

Abim yavaşça beni uzatdı yatağa, daha sonra üstümü örttü, iyice yastığa sarılıp iyice uykuya dalmaya başladım. Hatırladığım tek şey abimin alnımı öpüp işığı kapatarak banyoya gitmesi oldu..

Umarım beğenmişsinizdir.

Beğenmediğiniz kısımları belirte bilirsiniz..

ÜVEY |Gay|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin