S257

148 19 12
                                    

Russia, hospital

Jimin terus bergegas ke hospital apabila dia mendapat berita tentang Jihyo. Setelah 8 jam pembedahan, akhirnya Jihyo berjaya diselamatkan.

Namun, kata Doktor Louis berkemungkinan Jihyo tidak sedarkan diri dalam jangka masa yang agak lama dan dia mungkin hilang ingatannya.

Doktor Louis juga kata semasa melakukan pembedahan, Jihyo juga mengalami pendarahan pada kandungannya. Tapi, kandungannya tiada apa-apa. Jimin bersyukur kedua-duanya selamat. Tetap sahaja dia berasa tidak sedap hati. Macam ada sesuatu yang akan terjadi. Dia tidak dapat menjawab teka teki itu.

"Hello, Jihyo dah selamat jalani pembedahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hello, Jihyo dah selamat jalani pembedahan. Dia kena stay dekat sini lama sikit. Nak tunggu dia sedar. Kalau nak bawa balik ke hospital Argentina procedure dia agak susah sikit la"

"Tak apala, asalkan you ada dengan dia. Nasib Jihyo selamat. Risau juga kami semua dekat sini. Okayla, apa-apa nanti you inform dekat i atau Mark"

"Okay, i letak dulu. Bye"

Jimin menamatkan panggilan dengan Lisa. Jihyo yang terbaring di pandang. Lega rasanya hati ini apabila dia selamat.

Pantai

Taehyung duduk di kerusi. Dia memerhati Winwin yang sedang sibuk bermain pasir dengan Heejin. Skrin telefonnya hitam dari tadi menandakan tiada message dari Jihyo atau sesiapa.

Taehyung mencapai telefonnya. Message yang dihantar kepada Jihyo di baca sekali lagi. Hanya single tick.

Taehyung
Kau ada di mana?

Aku rindu kau ni.

Cepatla reply baby busukk Taek ni

Nape one tick je. Kau block aku ke?

Nanti aku datang Argentina taknak jumpa kau dah. Kau dah tak love aku ke?

Hewloo sayang Jihyo

✔️

Pregnant By My Bully | Song Jihyo & Park Jimin [C]Where stories live. Discover now