Normal bir haftaya başlamayı bekleyen Bergüzar için, bu emri vaki biraz canını sıktı.
"Yarın sabah erkenden pansumana gidelim. Sonra ifade verelim ve salonu açtıralım. Sevgi sana birini bulalım. Orayı baştan aşağı kırklasın."
"Sen gidiyorsun. Hastaneden seni alsın şoför, ben başımın çaresine bakarım."
"Yengecim, benim bayramlık ağzımı açtırma. Güvenlik elemanlarına sorayım, tanıdıkları birisi var mı. Hem beğenirsek, eve de gelir. Ben okula, siz işe, evi birinin temizlemesi lâzım!"
"Kızım, geç kalırsın."
"Patron ya, işe öğlenden sonra gitsin beyefendi. Onu kadını kovmadan önce düşünecekti. Bizimde halletmemiz gereken işler var! Sen bakıcıyla işi pişir sonra kız ümitlenince kov.
Tam pislik bunlar. Şimdi de bana yanaşıyor. Bakıcı lâzım ya adama!"
"Kızlar ben yemekleri yaparım. Sizden daha erken geliyorum. Sevgi'nin çıkış saati belli olmuyor. Sen de oradasın. Off Bergüzar, şu yüzün biraz düzelse.
Böyle çok dramatik duruyor. Adam bu halinde bile sana sarkıyor. Kızım bu adam olmuş!"
"Sudeee, haydi yatalım. "
Yattıktan hemen sonra telefonuna mesaj geldi.
"Yattın mı? Ağrın var mı? Uyanınca ara arabayı göndereyim. Çok teşekkür ederim. Beni büyük dertten kurtardın."
"Sabah sizi ararım."
Sinirle yatakta doğruldu. "Uykumun içine etti ya!"
**** ****
Kapısı çalındı sinirle "ne var?" diye bağırdı.
"Beni dövmeyeceksen yanına gelebilir miyim?"
Sevginin sesini duyunca gülümsedi.
"Gel, izin istiyor birde!"
"Saatten haberin var mı?"
"Yoo!"
"Saat dokuzu on geçiyor, kalk önce hastaneye sonra karakola gidelim."
"Hadi ya! Pislik, tam yattım mesaj atmış - mesajı gösterdi- tüm uykum bitti. Sonra dön sağa dön sola, zor uyudum."
"Ne var bunda! Adam sana doğru dürüst bir şey göndermiş. Fazla önemsediğine göre dikkat alarm çalmaya başlıyor derim."
Bu arada, Bergüzar banyodaydı. Çabucak duş alıp çıktı. Başındaki şişlik inmediği için saçlarını elleriyle düzeltti.
"Yüzüm biraz inmiş ve rengi solmuş. Dudağım da kapanmış."
"Evet, daha iyi görünüyorsun. Benim de morlukların solmuş. Boynum, daha az geriliyor.
Sevginin pansumanı yapıldı. Karakola gittiler.
Bergüzara bir mesaj geldi.
" Günaydın. İyi misin? Kahvaltıya bekliyoruz."
"Günaydın, bazı halletmem gereken işler var beklemeyin. Çocuklar uzun süre aç kalmasınlar. İşim bitince gelirim."
"Karakolun önündeyim. Annem çocuklarla ilgileniyor. Yardıma ihtiyacın varsa gelirim."
Bergüzar, Sevgi ye mesajı gösterdi. "Hemen geliyorum," diyerek dışarı çıktı ve Poyrazın arabasını gördü.
Poyraz, Bergüzarı görünce arabadan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞLADIĞIMA BAKMAYIN (üç kadın)
Fiction généraleÜç kadın, üç hikaye. "Tek seçeneğiniz var. Annen mi, doğmamış bebeğin mi?" Üçüncü kadın sordu. "İnsan kendi evladını satar mı?" Birinci kadın sordu. "Çok adice." İkinci kadın konuştu. "Sen hiç seçeneksiz kaldın mı ki?"