Parti için hazırdım(Multi).Sadece Cara'nın gelmesini bekliyordum.Telefonuma mesaj gelmişti.Mesaj Cara'dandı,geldiğine dair bir şeyler yazmıştı.Evden çıkıp Cara'nın arabasına bindim.
-"Çok güzel olmuşsun Carter."
-"Sende çok güzel olmuşsun Cara."
Birbirimize gülümsedik ve Cara arabayı çalıştırdı.Çok geçmeden bara gelmiştik.İçeri girdiğimizde boş bir masaya oturduk.Bize doğru bir çocuk geliyordu.
-"Selam kızlar.Ben Jack!"
-"Ben Cara buda Carter."
-"Dans etmek ister misin Cara?"
-"Olur."
Cara ve Jack piste çıkıp dans etmeye başladılar.Ah lavaboya gitmem lazım.Lavaboyu bulduğumda içeri girdim.Geri çıkmamla birlikte bir bedene çarpmam bir oldu.Çarptığım kişiye baktığımda şok oldum.
-"Şey ben yanlışlıkla çarptım."
Ben konuşurken Zayn'de beni süzüyordu.Gözleri sanki bacaklarımda takılı kalmıştı.Yalandan öksürdüm ve sonra bakışları yüzüme döndü.
-"Bugün bana ne yaptığının farkındaydın umarım."
-"Üstüne milkshake dökmüştüm."
-"Ondan bahsetmiyorum."
-"Neyden bahsediyorsun?"
-"Beni çok fena tahrik ettin."
Bahsettiği şey bugün onun kucağına düşmemdi.Beni duvarla arasına aldı,nefeslerimiz birbirine karışmıştı sanki.
-"Ö-Özür dilerim.Ben öyle bir şey yapmak istemezdim."
-"Hayır Carter benden bir özürle kurtulamazsın."
-"Ne yapmalıyım?"
-"Mesela bu geceyi birlikte geçirebiliriz."
Ne diyordu bu sapık böyle!
-"Sen ne dediğinin farkında mısın?"
-"Farkındayım."
-"Ah hayır öyle bir şey olmayacak."
-"Hadi ama diğer kızlar benim altımda yatmak için yalvarırken sen neden böylesin?"
-"Ben o diğer kızlar gibi değilim."
Sersemce gülümseyip beni omzuna attı.Ben bir yandan belini yumruklayıp bir yandan bağrıyordum.Partinin olduğu mekandan dışarı çıktık ve beni arabasına bindirdi kendide sürücü koltuğunu geçtikten sonra arabayı çalıştırdı.
-"Ne olur bana bir şey yapmayacağını söyle."
-"Kusura bakma Carter,eğer yapmayacak olsam söylerdim."
Ben ağlamaya başlamıştım.
-"Ne yani cidden ağlıyor musun?"
-"Lütfen bana zarar verme."
O cevap vermeyince daha çok ağlamaya başladım.
-"Tamam lanet olsun ağlama artık, sana zarar vermeyeceğim!"
Araba durduğunda ikimizde arabadan indik.Evin içine girdiğimizde ben ilk olarak koltuklardan birine oturdum Zayn ise yukarı çıkmıştı.Çok geçmeden Zayn aşağı inip yanıma oturdu.
-"Beni neden buraya getirdin?"
-"Seni seçtim."
Ne saçmalıyordu bu!