~Yeni bölüm~

3 1 0
                                    

-burası çok güzel keşke babamda olabilseydi.
Evet kızım keşke olabilseydi.
-Babam'ı neden hiç göremiyorum anne, niye hiç gelmiyor?
işleri çok yoğun kızım sen büyüyünce gelecek.
-O zaman hemen büyümek istiyorum,hani sen bena ballı süt yapıyodunya hemen büyüyeyim diye ondan yaparmısın yine?
ama hemen büyüyemezsinki kızım
-bende yavaş yavaş büyürüm o zaman
neyse hadi gel şuradaki kuğu'lara bakalım.
-Tamam

-Senin en sevdiğin renk ne peki?
mavi
-neden mavi?
erkekler mavi sever
-bende maviyi seviyorum ben erkek miyim o zaman?
hayır sen kızsın kızlar pembe sever
-yalan söyleme!seni anneme söyleyeceğim kızlar'da mavi sever,bidaha konuşma benimle
özür dilerim nolur gitme ,seninle en sevdiğim rengi paylaşırım.
-Söz mü?
en sevdiğim oyuncağım üzerine yemin ederim.
-Bir söz daha verebilir'misin.
Ne sözü?
-Sende babam gibi beni bırakma beni bırakırsan en sevdiğin oyuncağın frodo kırılsın.
Söz seni bırakmayacagım.
(tek arkadaşının boş evinde dolanıyordu öylece küçük kız günlerdir yoktu arkadaşı,neden hiç görünmüyordu?neden onunla oynamaya gelmiyordu?yoksa artık onu sevmiyormuydu?derken yere düşmüs bir oyuncak gördü bu arkadaşının en sevdiği oyuncağıydı,Frodo "kırılmıştı"üstü beyaz örtüyle kaplanmış koltuğun yanına çöktü küçük kız ve hüngür hüngür ağlamaya başladı.)

-Anne ne zaman dönecek?
bilmiyorum kızım
-Ama evleri satılmak üzere?
bunun için yapabileceğim bir şey yok kızım.
(küçük kız arkadaşının evinin önünde pazarlık yapan adamlara bakıyordu kenardaki tabelaya yeni bir yazı eklenmişti"satıldı")

-Sendemi beni bırakacaksın anne,onlar gibi?
hayır kızım ben seni hiç bırakmayacağım.
-O zaman sende bana söz ver.
be sözü?
-eğer bir gün bırakmaya karar verirsen, saçlarını kes.
Peki söz
(annesinin yerde yatan cansız bedenine bakıyordu liseli genç kız saçları kesikti,yanında bir not vardı şöyle yazıyordu"sana bakabilmek için çok çalıştım ve seni çok sevdim ancak sana olan sevgimi göstermeme izin vermediler ve seni bıraktığım için,bıraktıkları için yaşattıklarımız için çok özür dilerim,umarım birgün kimyager olursun hayatın çok güzel olur güzel kızım seni seviyorum"
Oysaki istediğim mesleği oldum diye böyle olmamışmıydı?oysaki şuan bir bilimkadını olduğum için olmamışmıydı bu olanlar?neden hep bendim?bu hayat neden hep benden bir şeyler götürmek zorundaydı?ben ona ne yapmıştım?
(kan değerleri düşüyor, solunum oranı azalıyor nabız düştü çok erken uyanıyor iğneyi getirin
dikkat dikkat:sistemimizde bir hava sızıntısı var lütfen kabinlerinide ki oksijen maskelerini takın ve en alt kattaki gizli depoya yönlenin,yardımcılar size yol ggosterece tekrar söylüyorum kabinlerinizdeki oksijen maskelerini takın en alt kattaki depoya yönelin yardımcılar size yol gösterecek

bölüm sonu kısa ama idare edin,okuduğunuz için teşekkürler uzun bölümlerde gelecek.Desteklerinizi bekliyorum: )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara İhanet KahiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin