Bölüm 2 : Bilinci Yeniden Kazanmak

270 32 5
                                    

Dipper ne yapacağını bilmiyordu. Demek istediğim, ne yapması gerekiyordu? Bu yüzden sadece bir şekilde insana dönüşen çılgın tek gözlü doritoya baktı. Ta ki Ford koridora gelene kadar.

"Dipper! Ondan uzaklaş!" Ford iblisi görür görmez bağırdı. Dipper tam bunu yapmak üzereydi ki Bill'in elinde bir mektup gördü. "Bu nedir?" dedi kendi kendine, aşağı uzanırken, iblisin buz gibi ellerinden mektubu dikkatlice alıp Ford'un da okuyabilmesi için yukarı doğru kaldırdı. İçinde şunlar yazıyordu:

Sevgili Pines Ailesi;

Lütfen bu ani ziyareti mazur görün, çünkü size çok mükemmel bir şey getirdim. Yıllar önceki kabus, şimdi bir insan vücuduna hapsolmuş. Sizin ve onun halledecek çok şeyiniz olduğuna inanıyorum. Ama korkmayın; çünkü o güçsüz, yaralı ve yanlız. Öyleyse ona bir barınak, bir ev vermeyi kalplerinizde bulun. Şu anda kayıp, çaresiz ve değişmeyecek biri ama bence biraz yardımla tekrar normal olabilir. Bu yüzden ona yardım edin, onunla ilgilenin,gerekirse cezalandırın.
Ancak bunları yaparken şunu unutmayın:
O da yaşayan bir varlık.

-

Bill bir daha uyandığında bir... odadaydı. Tavana yakın bir duvardaki küçük pencereye bakarak bunun bir tür bodrum katı olduğunu anlayabiliyordu. Ama bunun dışında, bir şömine, bir kapı ve şu anda oturduğu yatak dışında oda neredeyse boştu.

Sonra ne olduğunu hatırladı... Tanrım, o fırfırlı her şeyi bilmiş şeyi yumruklamak istedi. Biraz sohbet etmişler, pembe kertenkele onu birkaç şartla hayata döndürmeyi kabul etmiş ve ormanda, hiçbir gücü olmayan bir insan vücudunun içinde uyanmıştı. Sonra Gizemli Kulübe'yi bulana kadar dolaşıp kapıyı çaldımıştı. Ayrıca; bayılmış mıydı?! Şu anda tam olarak ne kadar zayıftı?

Kapı açılınca ve odaya biri girince zihnindeki uğultu yarıda kesildi. Kişiyi tanımaya çalışırken bir an düşünceleri hızlandı. Dip... Mason...? Çam...-

"Çam ağacı? Farklı görünüyorsun?" diye sordu.

"Evet? Ben büyüdüm" diyen Dipper kafası karışmış bir şekilde "sen de aynı görünmüyorsun" dedi. Şimdi Bill ona tekrar baktığında, çocuk insanların yetişkin dediği şeye benziyordu. Yine de o zamanki aynı çocuğa benziyordu. Gözlerinde de aynı ilgi ve macera arzusu vardı.

Sonra Bill, Çam ağacının yüzündeki kızarmayı ve onun Bill'e bakmamak için elinden gelen her şeyi yaptığını fark etti. Onun bakışlarını yakalayan Çam ağacı aceleyle açıklamaya başladı: "Buraya geldiğinde sırılsıklamdın, v-ve seni ıslak giysilerden çıkarmanın en iyisi olduğunu düşündük... bilirsin, üşütmeden önce. B-böylece battaniyeyle biraz örtünebilirsin..."

Eh. Doğru. İnsanlar genellikle derilerinin etrafını kumaşlarla kaplarlardı. Özellikle üreme organları. Şu anda bu Bill için geçerli değildi.

"Her neyse, Ford amca yakında seninle konuşmaya gelecek, o yüzden ben, seni şimdilik yalnız bırakacağım." Ve bununla birlikte Çam ağacı hızla odadan kaçtı.

Çam ağacının söylediği gibi, Altı parmak kısa süre sonra odaya girdi, yüzü bir öfke karışımıydı ve Bill'in adamın yüzünde daha önce hiç görmediği ürkütücü bir tatmin ifadesi vardı.

"Merhaba Bill" dedi.

Bill cevap verdi: "Merhaba, Altılı-"

"VE bana Stanford diyeceksin", dedi Altı- Stanford sertçe. Bill işlerin değiştiğini fark etti. İşlerin eskisi ile karşılaştırıldığında, şimdi çok daha güçlü bir insanı tek bir kelimeyle kızdırmayı başaran güçsüz bir serseriydi. Korkunun sırtına tırmandığını hissetmeye başlamıştı. Bunu yüzünde belli etmemeye çalıştı ama görünüşe göre henüz yeni vücudunu o kadar iyi tanımamıştı çünkü Stanford'un yüzü şimdiden çarpık bir gülümsemeye dönüşmüştü.

"Komik olan ne?" diye sordu Bill, soğukkanlılığını korumaya çalışarak.

"Oh, hiçbir şey", dedi Stanford, "hiçbir şey", diye ekledi. Yüzünü yeniden ciddiye aldı.

"Sen baygınken burada yaşarken uyman gereken bazı kurallar belirledik:
Birincisi; hiçbir canlıya, insana, hayvana, sihirli yaratığa zarar vermeyeceksin.
İkincisi; Stanley, Dipper, Mabel veya benim sana verdiğim emirlere uyacaksın, soru sormadan.
Üçüncüsü; bize yalan söylemeyeceksin.
Son olarak; bu odada olduğun zamanlar dışında içimizden biri seni her zaman görebilecek." diye bitirdi Stanford, arkasını döndü ve kapıyı açtı. "Yerinde olsam bu kuralları çiğnemezdim" diye ekledi ve sonunda odadan çıktı.

Bill bir an sessiz kaldı, başka birinin içeri girip girmeyeceğini görmek için bekledi. Kimse gelmeyince rahat bir nefes aldı. 'Pekala, bu sinir bozucuydu.' Sonunda bir süreliğine sıkışıp kalacağı aptal et çuvalını tanımak için biraz yalnız zamanı vardı.

Vücudunun görünüşü, yirmili yaşlarının başındaymış gibi görünmesini sağladı, aslında milyonlarca yıl daha büyüktü ve vücudun kendisi, çok uzun süredir üşümediği varsayılırsa, bir günden daha küçüktü. Vücut biraz solgun olsa da ortalama görünüyordu. Kısa, düz sarımsı saçları vardı, ancak kaküllerinin sadece uçlarını görebiliyordu (odasında ayna olmadığı için) ve gerisini elleriyle hissedebiliyordu... tuhaf, beş parmaklı elleri... ama çok şükür hâlâ vardı. İki göz. Bill genellikle birine sahip olsa da iki gözün kullanılmasına da tahammül edebilirdi ama bunu uzun süre kaldırabileceğini düşünmüyordu. Kemik yapısı ve kasların çoğu hala oradaydı.

Ama yeni vücudunun en kötü yanı şuydu: Çok az kası ve hatta daha az yağı vardı. Bu onun zayıf olduğu, kırılması kolay olduğu anlamına geliyordu. Onu varoluşa bağlayan tek şeyin içinde ölürse ne olacağını düşünmek bile istemiyordu.

Bill birine sahip olduğunda, bir kuklayı kontrol etmek gibiydi. Kontrol ettiği için, biraz daha sıkıcı olsa da, teknik olarak kuklanın hissettiği her şeyi hissedebiliyordu. Ama bu? Bu farklıydı.

Kalbinin attığını ve vücudundaki kan akışını sürdürdüğünü hissedebiliyordu. Ciğerleri kullanmak için hava alıyor ve fazlalığı dışarı atıyor. Beyni, vücudunun işleyişini sürdürmek için çok çalışıyor. Hücrelerinin tekrar tekrar bölündüğünü ve öldüğünü bile hissedebiliyordu. Yeterince düşündü, neredeyse kaşınmaya başladı.

Basitçe söylemek gerekirse, korkunç hissettirdi. Altındaki yatak bile çok... gerçek hissettiriyordu.

'Bu çok tatsız bir deneyim olacak.'

-

Bir süre yatakta yattıktan sonra Bill daha önce hiç yaşamadığı yeni bir duyguyu yaşıyordu. Hafif bir baş ağrısıyla başladı ama kısa sürede 'midem çok ağrıyor ve oda dönüyor'a dönüştü. Kapıyı kontrol etmeye bile tenezzül etmemişti, kilidi açık bırakmalarına imkan yoktu.

Canlı organizmaların işlev görmek için ihtiyaç duyduğu bazı hayati şeyler olduğunu elbette biliyordu ve Bill'in bunları hiçbir zaman yerine getirmemiş olması tamamen anlaşılabilir, çünkü o her zaman hayatta kalmak için neredeyse hiçbir şeye ihtiyaç duymayan bir varlıktı. Ve yeni vücudu için bu geçerli değildi. Bu kadar acı verici olacağını düşünmemişti!

Acının en azından bir nebze olsun hafiflemesi umuduyla gözünü kapadı ve aniden: "İyi misin?"

Gözünü biraz aralayıp yatağının yanında duran, elinde bir tabak olan Çam ağacını gördü. "Sana biraz yiyecek getireyim dedim, böylece aç kalamazsın, biliyorsun," dedi Dipper, ama Bill artık gerçekten dinlemiyordu.

Gıda. Gıda, insanlar için hayati önem taşıyordu. Çam ağacı ona yiyecek getiriyordu. Çocuk aslında ona yardım etmek için elinden geleni yapıyordu!

"Belki de bu düşündüğüm kadar tatsız olmayacak."

| ʀᴇsᴜʀʀᴇᴄᴛɪᴏɴ | • | ʙɪʟʟᴅɪᴘ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin