Keisuke herzamanki gibi kedileri besliyordu o sırada gözüne bir kedi takıldı, diğerleri gibi mamadan yemiyordu. Kedinin simsiyah gür tüyleri ve gece mavisi gözleri vardı.
Kei bunları düşünürken kedi yavaşça gelip bacaklarına sürtünmeye başladı.Keisuke kediyi okşadı.
-Tüylerin çok yumuşak cins bi kedisin galiba.
-Sana bi isim bulalım ozaman....... Mirai! Senin adın bundan sonra Mirai.
Keisuke kediyi birazdaha sevdi, sanki aralarında özel bi bağ kurulmuş gibiydi. Hava kararmak üzereydi Kei nin gitmasi gerekiyordu tam elini çekecekken Mirai yumuşak patileriyle elini tuttu ve bacaklarının üzerine atladı.
Bi bakıma Kesuke de Mirai yi bırakmak istemiyordu. Kediyi kucağına aldı ve konuştu:
-Bende gitmek istemiyorum ama annem beni bekliyor merak etme hergün buraya gelicem.
Dedi ve Mirai yi yere bırakıp yürümeye başladı ama Mirai de Keisuke nin arkasından onu takip ediyor, yolunu kesiyor ve bacaklarına sürtünüyordu.
Kei ne yaparsa yapsın Mirai onu bırakmıyordu.
-Oi, kendi yuvana git had-
Sözünü kesen şey gök gürültüsüydü. Kei başını yukarı kaldırdı, hava kapalıydı yağmur yağacaktı ve yüzünde hissettiği ıslaklıkla yağmurun başladını anladı.
Keisuke Mirai ye baktı, önüne oturmuş Kei yi izliyordu.
-Tamam belki bikaç günlüğüne sana bakmaktan zarar gelmez.
Dedi ve kediyi kucağına alıp eve gitti.
.
.
.-Kei, heryerin ıslanmış!
-Özür dilerim ama bak eve bi misafir getirdim.
Deyip annesine kucağındaki kediyi gösterdi Keisuke.
-Ah... Kei artık eve kafana göre kedi almayı bırakmalısın.
-Sadece bi kaç gün dursa olmaz mı?
-Direk sahiplenelim desene.
-Cevabın?
-Peki. Ama tamamen sen ilgileniceksin.
Kei annesine teşekkür etti ve banyoya geçip Mirai yi güzelce yıkadı.
-Şu an seni yiyebilirim çok tatlı gözüküyosun yaaaa!
-Meow.
-Ölücem galiba çok tatlısınnnn.
Ardından Kei telefonunu alıp birini aradı.
-Chifuyu PekeJ'ye sevgili buldum.
-(...)
-Aşırı derecede şirin yani yiyesim geliyo.
-(...)
-Haha! Yarın istersen bizim eve gel gelirken PekeJ'yi de getirirsin tanışırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitten{Bajixreader}
Fanfic-SEN KİMSİN LAN! Siyah saçlı kız Keisuke'nin bağırmasıyla irkildi.