Je tu new příběh <3 !
Když sem byla s Mikem venku nevěděla sem co dělat ... cítila sem se plná nejistoty a ještě k tomu mi říkal že mi něco řekne.... takže sem se cítila .. (Zamilovaně, Zvědavě, Žárlivě a kdo ví co dál)
Z mého hrdla bylo cítit že asi brzy vrhnu můj oběd který sem měla doma.
(rozhodla sem se že když se někdo bude s někým bavit budu dávat uvozovky! :) )
''Lol, pojď se mnou'' vzal mou ruku a zašli jsme někam do lesa daleko od civilizace, kde bylo slyšet pouze vití vlků, a kdo ví koho dál... možná jsme časem potkávali i ty další upíry z naší školy kteří byli na lovu, ať už zvěři nebo dalších lidí, to mě v téhle době nezajímalo a když už konečně se mi něco snažil říct tak to radši udělal beze slov...
Sundal si triko, po níž pak kalhoty, ale boxerky si nechal byla sem zklamaná, ale cítila sem se divně ... nevěděla sem co tím chce naznačit, ale pak už sem pomalu vzpomínala.
Mezi mým myšlením se proměnil v krásného bíleho vlka s modrýma očima .. nemohla sem tomu nikdy uvěřit .. stála sem tam tak nehybně, nevěděla co dělat. Ale věděla sem to jistě, mezi tím co sem se probudila z transu se proměnil zpět na člověka. S lítostí sem ho tak krásně obejmula a viděla sem že je asi rád.
''Věděla sem že sem tě někde už viděla'' pousmála sem se. ''Jojo, šlo to vidět'' pousmál se taky, ale pak pravil ''Lol? Nechtěla bys se mnou chodit, moc se mi líbíš a nevěděl sem jak ti to jinak říct .. miluju tě moc jsi nádherná slečna, teda pokus jsi slečna a né paní'' zasmál se ''No jasně že s tebou budu chodit! Jsi Magor Mike !'' začala sem se smát.. ''A jak mi dokážeš že mě miluješ Lol?''. Stoupla sem si na špičky, ale přesně sem na něj nemohla došáhnout byl moc vysoký, a proto sem vzala jeho hlavu aby jí dal níž a dala sem mu pusu, ale pak se to rozběhlo na vášnivé líbání.
''Hele Mike nechceš dnes u mě přespat?'' ''Moc rád bych u tebe přespal Lol! zasmál se.
Pohled Mike
Šli jsme tedy k Lol domů měla to tam moderní a jak to tak vypadalo měla všude fotky rodičů, což znamenalo že jsou asi už mrtvý.
Došel sem k Lol a začal jí dávat pusu, ona si mě avšak přitáhla a já jí začal dávat pusy i na krku, a vypadalo to že já byl dost vzrušený.
Mezi tím co to bylo 'Asi' její poprvé tak sem jí 'možná' omylem kousl ! Nemohl sem tomu uvěřit ... Když jsem byl u konce Lol začala téct krev po krku ... nemohl sem tomu uvěřit, a začal sem hystericky být hnusný.
''Lol moc se ti omlouvám'' Dal sem Hlavu do Dlaní ... Lol mě asi pořád nechápala musel sem jí to říct .. ''Lol koukni na svůj krk'' začali mi téct slzy při čemž mě chtěla uklidnit že to nic není, ale já pak na ní vyjel ''Lol, tohle není normální škráblina .. budeš těhotná chápeš to ?! víš co to pro tebe znamená, teď už se v tobě rodí můj syn a nebo dcera ... pochop to .. a staneš se vlkodlakem nechci aby jsi trpěla ... moc se ti omlouvám'' ''Mike ty za to nemůžeš vtiskl ses do mě to se musím omluvit já .. !Já za to mohu, a spolu to zvládneme vím že to nebude jednoduché, ale musím se s tím smířit.''
Pokračování ''asi zítra'' :D
ČTEŠ
Upíří Vs Vlkodlaci
VampireAhoj! Jmenuju se Lola je mi 19 Let, chodím na Fotografickou školu, je to škola pro upíry, vlkodlaky nesnášíme pokud nás kousnou ihned umřeme, máme šanci se vrátit zpět mezi živé, ale těžce, musí nás najít člověk a dát nám krev ať už svojí nebo někoh...