Celý deň si užívame prítomnosť toho druhého. Pozeráme filmy, ako romantické ktoré Matúš nenávidí a komédie. Keď bola uprostred filmu reklama išla som sa napiť. Keďže máme spojená kuchyňu s obývačkou neúprosne som sledovala telku a čakala kedy skončí reklama. Moje oči doslova hypnotozovali aby ta sprostá reklama skončila. ,,Už dávno tu nebol taký kľud,, povedala som a Matúš pozrel na mňa. Kývol. Oprela som sa o pult a pohár s vodou som položila pred seba. ,,úplne, inak, počuj, keď budem mať tých okrúhlych 30 rokov napadlo ma že by sme si mohli vybaviť chatu a konečne odtialto vypadli aj Aďo so simou by išli a atd,..,, povedal. ,,Ale čo naša dcéra, mojej mame ju nedám,, povedala som. ,,Veď mojej, tá ju zbožňuje,, povedal a postavil sa z gauča. Podišiel ku mne. ,,Ak jej to nebude vadiť,, povedala som a odpila si z pohára. ,,Dám jej vedieť,, kývla som. ,,Takže dáme si vínečko?,, spýtal sa ma keď ho vytiahol zo skrinky. ,,Rada,, povedala som a z poličky vytiahla poháre. Sadli sme si na gauč a Matúš ho otvoril. Nalial obidvom daroval mi pusu a víno nám išlo dole hrdlom. ,,Už som víno dávno nemal,, povedal a zasmial sa. Bolo okolo pól jednej a obidvaja sa mierne podnapitý trepeme do spálne. Lahla som si na Matúšove vypracované brucho a pozerala na strop. ,,Láska?,, spýtal sa uprostred ticha. ,,Hm?,, odpovedala som. ,,Trápi ťa niečo?,, načo sa ma to teraz pýta. ,,Nie, prečo?,, spýtala som sa. ,,Iba že si nijaká zvláštna poslednú dobu,, ,,V práci mám toho moc, neskutočne veľa papierov, už ma to zabíja,, povedala som a pohladkala ho po ruke ktorú si položil na moje brucho. ,,Mala by si si dať volno, však sa z toho zblázniš,, povedal. ,,Tebe sa to povie, pán hokejista,, povedala som mu. ,,Ja si nemôžem vybaviť dovolenku len tak, keď mám prácu tak ju musím urobiť, keď nie, dovidenia práca,, povedala som. ,,Mne je hrozne ľúto že nie som s vami, ja za to nemôžem, musím robiť, tebe keby to dám spraviť nechápal by si to,, zostal ticho. ,,Aha, mala si povedať že máš také problémy, nie držať to v sebe. Keby potrebuješ nijako pomôcť jasné?,, povedal. ,,Pomôcť hej?, a to že si mal včera zobrať našu dcéru zo školy ale namiesto toho si sa išiel ožrať s kamarátmi čo?,, ,,Ježíš zase to tu vyťahuj,, zvýšil hlas. ,,Budem a ty láskavo nezvyšuj na mňa hlas, nič som ti neurobila jasné?!,, odpovedala som celkom hnusne, nervy mám na nitke, ešte niečo a prisahám vyletím naňho. ,,Tak ja som tu teraz ten zlý čo?,, skríkol. ,,Ahaaaaaaaaa takže ty si myslíš že nie čo? Takže ja som tu tá ktorá sa vykašlala na dcéru a išla s kamarátkami sa ožrať do baru čo?!,, okríkla som ho a zobral som si perinu a odišla do obývačky. To je teda večer. Radšej som to neriešila a zaspala na gauči.
Ráno keď som sa zobudila po byte bolo ticho. Vstala som a prešla do spálne. Samozrejme Matúš tam nebol. Neriešila som to a posteľ upratala. Prezliekla som sa a išla uvariť obed. Bolo niečo po pol desiatej. Obed bol na polku hotový keď v tom. ,,Mamaaaaaa,, skríkla Bef a rozbehla sa za mnou. Z chodby sa objavil aj Andrej. ,,Ahooj,, povedala som jej a zdvihla ju na ruky. ,,Čau,, povedala som smerom na Aďa ktorý nevyzeral dva krát nadšene. ,,čo sa stalo?,, spýtala som sa ho. Pozrel na malú. Asi to pred ňou riešiť. Ježiš, dúfam že sa nikomu nič vážne nestalo. Malú som poslala ju sa hrať do izby. Chvíľku namietala ale nakoniec išla. ,,Sadni si,, povedala som mu. Sadol si za pult. ,,Ide o Matúša?,, spýtala som sa ho. ,,Nieee, to nie, len včera večer som sa trochu dosť pohádal so Simou, vraj skoro vôbec nebývam doma,, povedal. Hah, bratia. Obidvaja bratia mali poradu u žien nooo. ,Takže bratia čo?,, povedala som na Aďa a hodila naňho zvodný pohľad. ,,Hah? Aký to má súvis s hádkou mňa a Simi?,, spýtal sa ma. ,,Iba toľko že presne to isté som včera vyčítala tvojmu milovanému bratovi,, povedala som a usmiala sa. ,,Ja to vždy hovorím, vy ženy ste rovnaké,, povedal a ruky dal do ochranného gesta. ,,A vy muži taktiež,, povedala som mu. ,,Ale čo mám robiť,, spýtal sa ma zo smútkom v hlase.
,,Ty musíš spraviť prvý krok,, ,,A to je aký prosím ťa,, ,,To musíš zistiť sám,, povedala som a pokračovala vo varení. ,,Ty si mi teda pomohla vieš čo,, povedal. ,,No, kde je Matúš?,, spýtal sa ma. ,,Absolútne neviem, ráno keď som sa zobudila bol preč,, povedala som mu. Poškrábal sa na zátylku. ,,Počkať, ty vieš kde je,, povedala som a pozrela naňho. ,,Nie,, ,,ale hej, vidím aký si nervózny, vyklop kde je môj manžel,, už som strácala nervy. ,,Ja fakt neviem kde je, jedine čo viem že jeden kamoš...,, dohovoriť som mu to fakt nedovolila. ,,Dosť, viac nechcem počuť, už nie, prosím ťa buď taký dobrý a odíť,, povedala som mu. Moje nervy boli na pokraji. ,,Mia, on.., ešte si ho bude chrániť. Chytil ma za ramená. ,,NIE! Vypadni!,, už som vykríkla ukázala na dvere. Ruky dal y mojich pliec dole a so sklesnutou hlavou nadol odišiel. Po byte ostalo hrobové ticho. Ešte že sa malá hrá. Z mojich očí sa vylial potom slz. Musela som si sadnúť. Keď som jakš takš sa ukludnila dovarila som polievku a naložila som mne a Bef. Zavolala som ju k jedlu. A ona sa ma opýtala otázku ktorú som dúfala že sa nespýta. ,,Prečo ocko s nami nieje?,, snažila som sa rýchlo niečo vymyslieť. ,,Musel ísť do práce niečo vybaviť,, kývla a dojedala polievku. V mojich očiach som znova držala slzy. Ten si to dneska pekne vypije. Keď sme dojedli Bef sa išla hrať a ja som išla umyť riad. V tom som ucítila dve ruky na mojich bokoch. Otočila som sa. Matúš. Našťastie nieje natrieskaný na šrot. Dostal odomňa okamžitú facku.
,,Si hajzel! Kde si bol! Malá sa na teba stále vypytuje! Myslíš že ma to baví jej furt klamať! Do očí! Ak to takto pôjde ďalej ukončim to s tebou! Bude koniec! Možeš si potom robiť čo len chceš! Tento byt je oficialne môj! Stačí rozvod a končíš na ulici! Ak chodíš niekde za milenkou priznaj sa mi! Aspoň malej potom môžem povedať aký je jej otec hajzel a podvodník!,, zhúkala som ho a odstrčila ho od seba. Zamkla som sa v kúpelni. ,,MIa! Otvor tie zasrané dvere!,, kričal a tam niekolko minút. Rozhodla som sa pre jednu vec. Zavolala som sime. ,,Ano?,, povedala keď mi zdvihla.,,Sima, nevadilo by keby s Bef prídeme na pár dní k vám?,, spýtala som sa. ,,Samozrejme, kľudne, budeme ťa očakávať,, povedala. ,,Oooo bože ďakujem moc, tak pa,, ,,Papa,, otvorila som dvere. ,,Mia prepáč ja nemám milenku,, ,,Drž hubu, už mi nič nehovor, nič nechcem počuť,, povedala som a odišla do spálne. Kufor hodila na postel a repala doňho veci. Celý čas ma sledoval, ani slovo nepovedal. ,,Mia kde ideš?,, ,,Preč odtiaľto, a túto dovolenku do talianska si môžeš vieš kam strčiť,, povedala som a obálku roztrhla na polovicu. Hodila som to po ňom. Ostal tam stáť ako priklincovaný. Malej som do môjho kufra natrepala zopár vecí a hračky. Zobrala som si mobil, kľúče od auta malú som schmatla za ruku a odišli sme do auta. Malá si sadla dozadu, ja som zatiaľ veci natrepala do kufru a sadla som si za volant našej prekrásnej audi. Keď Matúš vybehol von posledné čo som počula bolo ako kričí moje meno. ,,Mama? Kam ideme?,, spýtala sa ma Bef po chvíli. ,,K tvojim krstným,, povedala som. ,,Už sa teším,, povedala usmiala sa a pozerala von oknom. Aspoň že ich mám.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello guys
Konečne som dala toto. Trvalo mi to napísať dosť dlho tak snáď to oceníte. Nijaké názory? Nekontrolovala som to tak pardon
Sandy<3 Ily
DU LIEST GERADE
Neznáma láska na kolesách 2
FanfictionMatúš so svojou snúbenicou Miou a svojou 8 ročnou dcérou žijú nadherný dlhý život. Náhle sa tam objaví muž ktorý všetko poserie. Nie naveky. Nie na chvíľku. Mia s Matúšom budú máť hádku ale ako dopadne? Len v príbehu. A ak ste nečítali 1. nebudete t...