Dupa multe sacrificii facute de parinti ...anul acesta annya va pleca intro vacanta de doua saptamani ....ce ii rezerva viitorul sau ce surprize o asteapta pe fata de 18 ani .....
Ajunsa in aeroport se pregateste pt zborul spre irlanda .
Ajunge in avion si se aseaza pe scaunul de la fereastra,dar observa ca langa ea se aseaza un barbat in varsta de vreo 25 de ani dar ciudat ... Purta o masca ..in schimb ochii lui erau fermecatorii ..de o culoare albastru inchis ...
A incetat sa se gandeasca de ce ar purta cineva ca el o masca si de ce siar ascunde chipul de lume ,a privit pe fereastra avionului pana a adormit .
Trezita de un zgomot puternic pe care avionul la facut la aterizare ,sa ridicat si a coborat din avion.
Dupa ce a luat un taxi spre hotel a decis k in prima zi va iesi la cumparaturi pentru k hainele ei nu erau adecvate pentru acel loc ...ea avea doar lucruri vechi si ponosite pentru ca familia nu isi permitea prea multe .
A ajuns la hotel si a lasat bagajul in camera ...sia facut dus repede si a imbracat o pereche de colanti si o bluza putin cam mare pentru ea si sa decis sa mearga in oras .
Fiind sfarsit de saptamana sa grabit spre centrul orasului si a intrat intrun magazin nu prea scump.
A probat o rochita scurta de culoarea trandafirului rosu k sangele care i se potrivea perfect .
A decis sa o asorteze cu sandalute cu toc nu prea inalt ,si model floral.
A terminat de cumparat si sa decis sa se intoarca la hotel.
Odata ajunsa in camera sa a inceput sa se machieze si sa se aranjeze ,parul lung si des la ondulat si machiajul putin strident odata terminat ,sa imbracat cu lucrurile noi si a asortat cu o poseta eleganta.a coborat apoi in clubul de la parterul hotelului..dorind sa aiba parte de o seara frumoasa.
Se aseaza la bar si isi comanda o bautura simpla fara alcool .
Dupa putin timp un tip apare langa ea si o invita la dans, iar ea accepta .Inalt ,brunet cu ochii negrii si un corp de invidiat .
Au dansat impreuna toata noaptea si pentru prima data a consumat alcool ,dupa ce distractia sa terminat au decis sa petreaca in continuare la el acasa.
Sau urcat in masina lui , un audi destul de luxos ,si au pornit spre casa.
Au ajuns in fata unui vile mici dar frumos aranjata,au intrat si sau facut comozi.
Cu muzica destul de tare si alcool au dansat in continuare.
Obosita Annya se aseaza pe canapea sa isi traga rasuflarea.