4. bölüm

1.3K 43 2
                                    

İyi okumalar kuzularr

'''

Ormandaydım, hızlı adımlar ile yürüyordum. Arkamdan bişey beni kovalıyordu.

Adımları çok hızlıydı. Ona göre ben yavaştım.
Ama arkamdaki şey, bir insan mı Başka bir canlı mı emin değilim.

Korkuyorum.

Ben, koştukça orman küçülüyor gibiydi.
Biraz daha koştuktan sonra karşıma bir uçurum çıktı. Arkama baktığımda peşimde olan şey ise bana giderek yaklaşıyordu.

Biri bana sesleniyordu.sesi çok yakından geliyordu.

"Yağız"

Arkamda olan şey yoktu. Birden kaybolmuştu.
Sonra ormanı siyah bir duman kapladı.
Ve çığlık attım.

"Yağız kendine gel, sakin ol rüya görüyorsun"

Etrafıma baktığım doğuş endişeli gözlerle bana bakıyordu.

"Sakın ol yawrum sadece bir rüyaydı"
Çok korkmuştum.

"Yağız beni duyuyor musun" dilimi yutmuş gibiydim, konuşamıyordum. Sadece kafamı salladım.

Yan taraftan bardağa su doldurup bana uzattı. Elinden alıp suyu içtim.

"İyi misin, ne gördüğünü anlatmak ister misin"

Kafamı hayır anlamında salladım.Konuşmak istemiyordum. Tekrar uyumak istiyorum ama korkuyorum bir daha rüya görmekten.

"Tamam, gel yemeği ye sonra da biraz daha dinlenirsin" gene sadece kafamı salladım.
Tepsiyi kucağıma koyup karşıma oturdu.
Ve ben yemeğimi yiyene kadar beni izledi.

Yemeğimi bitirdikten sonra bana uyumak isteyip istemediğimi sordu hayır dedim ödevlerimi yapsam daha iyi olur dedim.

Oda tamam diyip odadan çıktı biraz işi olduğunu birazdan yanıma geleceğini söyledi.

Önce kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim ve masaya oturdum.

Ödevlerimi yapmaya başladım zaten fazla bişey değildi. Bir saate biterdi.

'''

Bir saatin ardından ödevlerimi bitirmiştim.
Canım sıkıldığı için aşağı inmek istedim.
Tam o sırada içeri doğuş girdi.

"Ödevlerini bitirdin mi?

"Evet bitirdim"

"Peki biseyler yapmak ister misin"

"Mm aslında canım sıkılıyor film izleyebilir miyim?"

"Ne demek izleyebilir miyim yağız, elbette ki izleyebilirsin, hadi salona inelim o zaman."

"Tamam" demiştim kısaca.

Kapıyı açıp çıktı. O önde ben arkasında
Aşağıya indik.

"Sen istediğin filmi seç geliyorum ben"
Kafamı salladım kısaca. Salona geçip baktığım bir kaç filmin ardından bir tanesini seçmiştim.

Kısa süre sonra doğuş salona elinde içecek ve patlamış mısır ile girdi. Onları masaya bırakıp bana döndü "sana bunları getirdim sen filmi başlat izle, benim işlerim var onları halledicem"

Bende kafami sallayıp tamam dedim oda gülümseyerek çalışma odasına gitti.
Benimle izleyeceğini sanmıştım ama olsun yanlız izlemek daha iyi.

Filmi başlatıp izlemeye başladım o sırada mısır yiyip içeceğimi içiyordum.

Film de bir sahne de küçük bir çocuğu kaçırıp ormana getirdiler aklıma gördüğüm rüya geldi ve hemen filmi kapattım içeceğimi masaya bırakıp odama çıktım.

Neden bilmiyorum ama çok korkuyordum. Daha önce hiç böyle bir rüya görmemiştim.
Çok tuhaftı, neden karanlık bir orman? Hatırladıkça tedirgin oluyordum bide o filmi izleyince daha da korktum.

Birden kapı açıldı ve içeri doğuş girdi.
"Salona baktım yoktun odan da olduğunu düşündüm, bişey mi oldu neden filmi yarım bıraktın?"

"Sadece...izlemek istemiyorum artık"
Demiştim kısaca ona rüyayı anlatmak istemiyordum. "Peki uykun mu geldi istersen uyu" Demişti. evet uykum vardı ama uyumak istemiyordum.

"Hayır uyumak istemiyorum"

"Ne yapmak istiyorsun peki"

"Aslında...uykum var ama uyuyamıyorum "

"Neden, rüyanda çok mu kötü bişey gördün?"

"Evet" dedim kısık çıkan sesimle.
"Bana anlatmak ister misin ne gördüğünü?"
Anlatmak istemiyorum ona bakıp sadece kafamı hayır anlamda salladım.

"Peki o halde ne yapmak istiyorsan onu yapalim olur mu"

"Uykum var" dedim gerçekten çok uykum vardı.

"Ama uyumak da istemiyorum... korkuyorum" dedim dolan gözümle. Korktuğum zaman hep gözüm dolar ağlardım zaten.

Bana bakıp bir iç çekti" yanıma gel."
Korkarak yanına yaklaştım. Kollarını açıp bana sarıldı. Belimi sıkı bir şekilde tutup beni kucağına aldı. Bende ayaklarımı beline sarıp ellerimi boynuna yerleştirdim.

Ağlıyordum

"Tamam geçti yanındayım"
Diyip yatağa doğru gidip ben kucağındayken oturdu ve örtüyü alıp sırtıma yerleştirdi

Gözüm yavaşça kapanıyordu.
"uyu sen ben burdayım korkmana gerek yok"
Daha fazla direnemedim ve uykuda daldım.

'''

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.


Masum Vücut | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin