O gün çok kötü geçti sevdiğim kişi benden kaçıyor beni umursamıyor ve benim yüzüme bile bakmıyordu. Üstelik o gün en çok sevdiğim arkadaşımla da kavga etmiştim.
Eve geldim annem ve babam beni her zamanki gibi sorguya çekti. Ben onları dikkate almadım. Odama geçip ağlamaya koyuldum. Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi. En iyi arkadaşım benden özür diliyordu -bu küstüğüm arkadaşımdı- hemen kabul ettim ve barıştık.Ona sevdiğim kişi ile aramda geçenleri anlattım ve bir çözüm bulmamız gerektiğini söyledim. O sevdiğim kişiyi tarif etmemi istedi. Ben de tarif etttim ve bana zorda olsa sevdiği kişinin benim sevdiğim kişi olduğunu söyledi. Ben ilk önce şok oldum -bu nasıl olabilir diye- sonra da ona kızdım ve benimle bir daha konuşmamasını söyledim. O benden özür diliyor ben cevap yazmıyordum. Ona çok sinirlendim herşey çok hızlı gelişmişti ve ben afallamıştım. Ard arda bu kadar çok darbe yemek beni aptallaştırmıştı. En iyi arkadaşım nasıl da bana bu ihaneti yapabilmişti, aklım almıyordu.Beni arkadamdan bıçaklamıştı. Aslında o benim sevdiğim kişiyi biliyordu ama... Biraz daha düşününce işin içinden çıkamadım ve bugün yaşadığım herşeyi unutmaya karar verdim.
YARIN SABAH BELKİ DE YENİ BİR SAYFA DEMEKTİR...