*Kaylee's POV*
''Heel mooi schat zet maar neer. Mama is even aan het praten!'' Zegt Nathalie. ''Heb je kinderen?'' Vraagt Harry en hij kijkt niet in de camera. ''Ja...'' Zegt Nathalie ongemakkelijk. ''Hoe oud is ze?'' Vraagt Harry voorzichtig. ''4 jaar...'' Zegt Nathalie en Harry kijkt omhoog. ''M-maar...'' Stottert Harry. ''Ja Hazz... Ik weet het... Jij bent de vader...'' Zegt Nathalie en Harry slikt. ''D-dus ik heb een kind?'' Fluistert Harry en Nathalie knikt. ''Hoe heet ze?'' Vraagt hij. ''Vanessa.'' Zegt Nathalie. ''Harry? Zitten jullie in het vliegtuig? Jullie horen nu toch gewoon in Australië te zijn?'' Vraag ik en ik zie dat Harry het benauwd krijgt. ''I-ik moet gaan. Sorry! Kay geeft je mijn nummer wel!'' Zegt Harry en hangt op. ''Hij weet het tenminste...'' Zegt Nathalie zacht. Waarom zaten ze in het vliegtuig? Ze horen over twee dagen pas uit Australië te vertrekken... Nevermind maybe wat wijzigingen. Ik ga weer met Nathalie aan het strand liggen en scroll door Twitter. Niks bijzonders dus ik leg mijn mobiel weg en geniet van de zon.
Ik voel twee zachte lippen op mijn wang en open geschrokken mijn ogen. Ik kijk in de als maar bekende blauwe ogen. ''Inderdaad een mooi strand schat!'' Zegt Louis. Ik vlieg hem om zijn hals en sla mijn benen om zijn heupen en verstop mijn hoofd in zijn nekholte. De tranen stromen over mijn wangen. Ze landen op Louis schouderblad en ik voel bij mij op mijn schouderblad ook tranen vallen. Ik glimlach als ik alle anderen ook zie staan. Ook Jessy en het meisje waarvan ik denk dat het Femke is. Ik leg mijn voorhoofd tegen die van Louis en kijk hem diep in de ogen aan. ''Oh my god im heb je zo gemist Boo!'' Zeg ik snikkend en ik hoop applaus om ons heen. Ik zie de andere jongens blij klappen en juichen en ook een boel onbekenden doen mee. ''Ik jou ook!'' Snikt Louis en ik spring van hem af en glimlach. ''Hey guys!'' Zeg ik droog tegen de anderen en we belanden in een mega grote groupshug. Ik laat los en kijk iedereen blij aan. ''Maar moeten jullie niet in Australië zijn?'' Vraag ik en iedereen schud zijn hoofd. ''Neehh t was tijd voor een kleine break!'' Zegt Calum en ik glimlach. ''Lou kom!'' Zeg ik en ik sleur Louis mee naar mijn hotel kamer. Ik pak het cadeautje voor Louis en hij schiet in de lach. ''Dat was een grapje sukkel!'' Zegt hij lachend en ik haal mijn schouders op. ''Boeien jij hebt zo veel gedaan voor mij!'' Zeg ik en Louis glimlacht. Hij pakt het cadeautje uit en kijkt me blij aan. ''Die is super tof!'' Zegt Louis. ''Ja? Vind je hem leuk?'' Vraag ik en Louis glimlacht breed en drukt een kus op mijn voorhoofd. ''Hij is prachtig!'' Zegt Louis lief en hij doet het armbandje om. Ja jongens hebben ook armbandjes. Dit is een typisch Louis armbandje. Stoer maar toch ook zacht tegelijk. We lopen blij naar beneden en iedereen is zijn eigen weg. De meeste zijn in de zee of het zwembad. Harry heeft het gelukkig gezellig met Nathalie, Niall en Femke zitten samen in het zand en ze praten en lachen. Niall speelt met het zand en lijkt super gelukkig. ''Zijn ze samen?'' Vraag ik aan Louis en ik knik naar Niall en Femke. ''Nog niet, nog niet Kaylee...'' Zegt Louis blij. Dan heb je Calum die op een bedje naast de mijne zit op zijn mobiel. En dan Luke en Jessy. Ik kijk snel de andere kant op en Louis pakt mijn pols vast. ''Laat hem gaan Kay. Er zwemmen meer vissen in de zee!'' Zegt hij lief en ik glimlach zwak. Ik loop naar mijn bedje en Calum schrikt op. ''Hey!'' Zegt hij blij. ''Olaa!'' Zeg ik blij. ''Ik heb jullie zo gemist!'' Plak ik er achter aan en Calum glimlacht. ''Wi jou ook Kay!'' Zegt Calum lief en ik glimlach breed. ''Ik ga ehh... Even naar de jongens... Ofzo...'' Zegt Louis grijnzend en hij loopt naar de zee waar de rest is. Waar was die stomme grijns nou weer voor?
--
Omg nobody sees this coming huh? Yaaaas Louis en Kaylee zien elkaar weer. Harry blijkt het goed te kunnen vinden met Nathalie. Luke ook met Jessy. Helaas... Femke en Niall... Mhhh... Wat is dat? Nog niks, nog niks Kaylee... En waar was die enge grijns van Louis voor toen hij weg ging? Mhhh we will see!
JE LEEST
We are...Twins? | Louis Tomlinson| Fanfic | Dutch. | Voltooid.
Fanfic~Rewriting~ Beschrijving word steeds verwijderd! Deel 1 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future