A fost o perioadă in care totul a decurs bine . Dar Edy nu mai era ca inainte, para nu il mai intereseam si chiar asa era . Urma cea mai urata zi din viata mea .
-Elisa, stii eu mi.am gasit pe altcineva care ma face mai fericit si as vrea sa ne desparim . Imi pare rau. ! Imi trimite el printr.un mesaj.
Nu stiam cum sa reactionez. Eram socata ... Nu vroiam sa il intreb nimic vroiam sa fiu tare si puternica si ii raspund.
-Ok
Plângeam. ! Cum fix el! ? Cel care credeam ca ma iubeste si ca isi va da viata pentru a mea . Ma lasat pentru alta! Ce are ea si nu am eu! ?
Lacrimile imi curgeau siroaie si oricât incercam sa le opresc nu puteam . Iau cutitul si fara sa ma gândesc la consecinte ma tai pe mâine lasand sângele sa curga . Vedeam sângele cum aluneca din venele mele, ma simteam eliberata dar când am constentizat ce am facut am inceput sa plâng si mai tare . In clipa urmatoare m.am gândit la cei doi frati pe care trebuia sa ii am, dar mama nu i.a vrut, acum nu as fi fost singura i.as fi avut pe ei aproape de mine . Ma inecam in lacrimi, suspinam, sufeream .Suna telefonul :
-Buna Elisa! Sunt Mary, am auzit de despartire voastră. Imi pare rau . !
-Buna! Ii zic eu cu o voce joasa.
Mary si.a dat seama ca plângeam.
-Elisa vreau sa te vad acum! vreau sa iti zic ceva urgent! trebuie sa ne vedem!
-Bine! Ne vedem in parc in 30 de minute .
-Bine te voi astepta acolo.
Imi sterg lacrimile si sângele de pe mâinii ma schimb si plec in parc .
Era acolo ma astepta . Ce mi se parea cel mai ciudat era ca el este fix cel mai bun prieten cu Edy .
Ma apropiam cu pasi timizi spre parc. Ajung . Mary ma vede si ma strânge puternic in brate. Luam loc pe banca .
-Elisa uite eu am ceva sa iti zic si imi e frica .
-Pai zi.mi direct. !
-Te plac. Te iubesc! nu vreau sa suferi si din cauza mea ca si din cauza lui Edy . O sa te fac fericita . Se apleaca si ma saruta.In mintea mea stiam ca trebuie sa ma opresc dar nu puteam ma simteam bine si imi placea .
Isi ridica privirea spre mine si imi vede mâiniile inca sangerand.
-CE! ? CE AI FACUT? DE CE. ,? De ce te.ai taiat? imi spune el speriat .
Nu aveam forta sa ii raspund asa ca il iau in brate si o lacrima se uneste cu obrazul lui . Acesta imi sterge lacrima si ma saruta pe frunte .
Ii povestesc despre frati pe care trebuia sa ii am, iar acesta ma ia din nou in brate.Va contiuna. :*
CITEȘTI
Iubeste acum si..Regreta mai târziu
RomanceViata unei fete de 15 ani se schimba atunci cand ea si familia ei se muta in alt oras cu alte reguli si oameni diferiti , sperând sa gaseasca dragostea adevarata. Dar oare va reusi ? INSPIRAT DIN FAPTE REALE