Selam Leydilerim ve Centilmenlerim :)
Yeni bölümle karşınızdayım.
Yorum ve oylarınızı bekliyorum.
Hadi başlayalım.
✨
"Bak şunun bitterlisi de varmış ondan da alayım mı? Bitter seviyorum biliyorsun." Aldığı kaçıncı çikolataydı sayamıyordum artık. İki tane aldıktan sonra bunu çok seviyorum, e bunu almazsam olmaz, bak bu da arkamdan ağlar diye bir sürü çikolata almıştı. Umarım param yeterdi yoksa kendimi falan satardım sanırım.
"Ege iki tane alacaksın diye geldik buraya. Ama bak param yetmezse görürsün." dedim sahte bir kızgınlıkla. "Ama canım çekti bunları da napabilirim. Sonra çocuğumuzda çikolata büyüklüğünde lekeler olur, karışmam Naz'cım." Ha? Doğru mu duydum ben?
"Ege ne diyorsun aşkım? Sen kadın bile değilsin hamile olman imkansız senin. Yoksa kadınsın da beni mi kandırıyorsun en başından beri?" Birden elleriyle ağzını kapattı. "Ayol kendimi yanlışlıkla ele verdim ben ne yapacağım şimdi? Ne güzel kandırıyordum kızı ben erkeğim diye. İstediklerimi de alıyordu..." Sesini incelterek söylediği şey sadece beni değil Bakkal Mehmet Amca'yı bile güldürmüştü.
Reklamda perdeye bakıp 'AAAA' teyzeler gibi elimi ağzıma koyup gözlerimi korkuyla açtım. İkimizde Oscarlık oynuyorduk şuan. Birileri çekebilir miydi bizi? Belki film teklifi gelirdi de yolumuzu bulurduk.
"Senin adın Ege de değildir şimdi. A dostlar yetişin." Bakkalın içinde kafamı tutarak yürümeye başladım. Mehmet Amca'nın raftan çekirdek aldığını gördüm. Gerçekten mi? Bari çekseydin be Mehmet Amca...
"Ay kız benim adım şey.. şey benim adım. Amca benim adım neydi?" Mehmet Amca'ya dönüp sorduğu soruyla Mehmet Amca'nın ne ara aldığını bilmediğim kolayı gülmekten püskürttüğünü gördüm. Bu anı mı bekliyordun Mehmet Amca?
"Pakize değil miydi abla senin isim?" Gülmekten karnını tutmaya başlayan Mehmet Amca'ya eliyle onay verip bana döndü. "Doğru ya benim adım Pazike'ydi. Bu kızla takıla takıla unutmuşum Memoş yaa." Hayretler içerisinde ikisine bakıyordum.
"Yalnız Memoş falan ayıp oluyor. Nonoş der gibi tövbestağfurullah." Tek derdimiz bu muydu?
Ellerini belini iki yanına koymuş bana bakan Ege'ye döndüm. Gülmemeliydim. "Pakize abla senin yaş kaçtı bu arada yaa? Bu tür oyunlar için yaşlı değil misin? Allah korusun bir şey olur falan. Her zaman benim gibi narin bir kız gelmez bu oyunlarda. Ağır abla birine denk gelirsen tahtalı köyü boylarsın aman diyeyim."
"Ben senden gencim be paçoza bak sen. O kızlar kim oluyor beni tahtalı köye falan gönderiyorlar. Ben onları gönderirim. Beni oralara göndermek için 40 bile değil 400 fırın ekmek yemeleri gerekir. O bile az hatta. Benim hızıma kim yetişmiş bu vakte kadar. Daha öyle birisi anasının karnından doğmadı, doğmaz. Bana Yedi Bela Pakize derler sen bilmezsin. yaşın yetmez." Yedi Bela Pakize mi? Allah'ım gülmemeliyim.
Kendimi biraz daha gülmemek için sıksam ortadan çatlayıverecektim. "Tamam sensin Yedi Bela Pakize Ablam tamam. Neyse Mehmet Amca ben kaçtım siz Pakize Teyze ile aman Abla ile konuşur hesabı halledersiniz. Hayırlı işleerr." deyip dönmüştüm ki Pakize abla -aman yaa akıl bırakmadı bende bu çocuk- Ege kolumdan tutup kendine çevirdi.
"Naz nereye gidiyorsun dur şunları öde bari."
"Allah versin Pakize Ablacığım hadi hadi." Omzuna teselli eder gibi vurup bakkaldan çıktım. Eve gitmeliydim artık. Ege de eve geçerdi sanırım. Yazardım sonra. Ama acaba çikolataları alır mıydı? Çünkü benim de canım çekmişti görünce.
✨
Yedi Bela Pakize Abla: Naz?
Naz: Efendim Pazike Ablacım. Bir isteğin mi vardı?
Yedi Bela Pakize Abla: Tamam Naz şaka bitti artık.
Naz: Nasıl yaa? Ben seni 'Yedi Bela Pakize Abla' diye kaydetmiştim çoktan. Biraz daha oynasaydık?
Yedi Bela Pakize Abla: Şaka yaptığını söyle Naz. Ciddi olamazsın?
Naz: *Fotoğraf*
Yedi Bela Pakize Abla: İnanmıyorum Naz ÖSMFLSLXÖSÖXÖSÖX
Naz: Böyle duracak biraz ben sevdim.
Yedi Bela Pakize Abla: Sevgilim, değiştir lütfen. Bak düşüncesi bile çok kötü. Lütfen...
Naz: Yalvarman hoşuma gitti devam et.
Yedi Bela Pakize Abla: Lütfen sevgilim kıyamazsın sen bana hem?
Naz: Yoo. Hatta hazır isim değiştirme olayı da çıkmışken gidip adını Pakize mi yapsan diyecektim ben.
Yedi Bela Pakize Abla: Naz abartma Allah aşkına. Bak lütfen diyorum.
*Yedi Bela Pakize Abla isimli kişiyi Ege olarak değiştirdiniz*
Naz: Tamam be düzelttim.
Ege: İnanmıyorum, fotoğraf?
Naz: *Fotoğraf*
Ege: Ha şöyle yaa. Ege'yim ben Pakize ne. Mehmet Amca'nın da nasıl bir kelime hafızası varsa. Bulduğu isme bak.
Naz: Mehmet Amca'ma laf yok.
Ege: Tamam yemedim Mehmet Amca'nı.
Naz: Bu arada Ege'm sen çikolataları naptın? Aldın mı?
Ege: Ege'm?
Ege: Adama ayıp olmasın diye aldım ben çikolataları. Gerçi o oyundan sonra bedava vermesi gerekirdi de neyse.
Naz: Canım sevgilim yaa. Düşünceli kekim.
Ege: Naaazz.
Ege: Bana çikolataları ver demen yeterliydi.
Naz: Ayaya verecek misin gerçekten? İşte benim sevgilim yaa.
Naz: Nereye getirirsin? Aşağı ineyim mi ben?
Ege: Hayır.
Naz: Ya nereye getireceksin?
Ege: Ona demedim çikolataları verecek misin dedin ya
Naz: Yapma...
Ege: :)
Ege: Kusura bakma sevgilim :)
Naz: Of Pakize Abla :(
Ege: Naz!
Naz: Tamam be sustum. Konuşma benimle artık.
Ege: Ben sana daha güzellerini alayım barışalım.
Naz: İstemez.
Ege: Peki :)
Ege: Görüşürüz canparem :)
Naz: Hııı ondan.
✨
Bölüm sadece textingden oluştu gibi oldu ama benim içime sindi. Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir Leydilerim ve Centilmenlerim :)
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen.
Ve Lily kaçarrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nerdesin l yarı texting
Teen Fiction"Sana bir şey olmasından ne kadar korkuyorum, anlasana Naz..."