BÖLÜM 11

427 27 29
                                    

Gözlerini sıcak kucağın verdiği huzurla araladığında içeriyi dolduran gün ışığında uçuşan tozlara baktı...Başını hafifçe kaldırıp Vegasa doğru baktığında siyah gözlerle buluştu...

-Uyanmış mıydın ?

-Hiç uyumadım ki...

-Neden?

Vegas kollarını iyice sıkıp elinden gelse göğsünden içine sokarak saklamak istediği bedeni  kendine doğru çekti...

-Öyle özlemişim ki seni izlemeye doyamadım...

Pete hafifçe güldü...Vegas elini yanağına getirip sevdiğinde başını ona doğru eğerek baktı...

-Pete...İyiyiz değil mi?Bırakmayacaksın beni artık...

-Vegas..Ben...

-Bak sorun ne bilmiyorum sen anlatmak isteyene kadar da beklerim..Ama daha fazla bize bunu yapma ne olur...Ben dayanamıyorum artık...Beni öldür burdan öyle git gideceksen...

-Böyle konuşma...Beni bu kadar sevme...

-Keşke seni daha fazla sevebilsem...Daha daha daha fazla...Öyle sevilesisinki kıyamıyorum tek bir saç teline bile...

-Vegas...Bak bazı şeyler oldu..Ve ben sana anlatamıyorum..Anlatsam hiç bir şey aynı kalmayacak biliyorum...

-Her ne olursa olsun değişmeyecek tek şey sana olan sevgim Pete...Ne yaşarsak yaşayalım fark etmez insan kalbinden vazgeçebilir mi?

-Korkuyorum...

-Ben daha çok korkuyorum...

-Vegas ben...

Pete bir şey söyleyecekken Vegasın çalan telefonu böldü..Ekrana baktığında bilmediği bir numaraydı..Sessize alıp Peteye döndü...

-Önemli değil devam et...

-Aç belki önemlidir..Israrla arıyor her kimse...

Vegas sıkıntılı bir nefes vererek istemeyerekte olsa telefonu açtı...

-Alo.!

-Sana bir video attım..Aslında bir kaç tane daha var beğenirsen atarım..

-Sen...

-İzle sonra yine konuşuruz...

-Sen ne cesaretle beni arıyorsun ne videosu alo aloo !!

Pete video kelimesini duyduğu anda gözleri kocaman oldu korkuyla titremeye başladı...

-Kimdi o?

-Piç Tine...Video falan bir şeyler saçmaladı bakıcam şimdi...

-Vegas bakma...

-Dur Pete ne istiyor anlayalım...

-Vegas dur...

Pete engel olamadan Vegas videoyu açtığında şok olmuştu...Videoda Tine yerde yatan Peteyi önce soydu sonrasında vücudunda gezdirdiği dudaklarını şehvetle Petenin her noktasına değdirdi...Daha fazlasına bakamadan telefonu önündeki  masaya ters bir şekilde koydu..Ellerini yüzüne bastırdı...

-Bu...Bu?

-Vegas ben...

-Bu aşağılık herifle sen...

-Vegas ben yemin ederim kendimde değildim...

-Öldürücem belasını sikicem onun...

-Vegas...

Vegas hızla ayağa kalkıp telefonu cebine koydu kapıyı açıp bahçeye fırladığında Pete arkasından koştu kollarını beline sarıp durdurmaya çalıştı...

DANS ET BENİMLE (VEGASPETE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin