Özel bölüm 1

33 2 4
                                    

" bugün de aklımı dolduran tek kişi şey sensin."
" Seni kafamdan atamıyorum. "
" Bütün gece boşalttığım şişe hüzün."

Şarkı : Ready For Love

"Acıların gittikçe kanaması bir diken batmak gibidir bir batar çok büyüktür kanaman..."

Yaşanan hiçbir şeyi unutmuyorum ne geçerse geçsin ne yaşadığımı acılarımı kimse unutturamazdı sadece ayağa kaldırıp beni güçlü bir insan yapabilirlerdi.

Ortaokuldan beri zorbalığa uğramış kurbanlardan biriydim ben, zamanında çok ağlamış ve acılar içinde sarsılmış birine sığınacak bir omuz bulamamıştım. Ama artık bir önemi yoktu sonunda herkesin tek tek batırdığı vücudumda ki okları tek başıma zor da olsa çıkararak bu işkence den zorbalıktan kurtulmuştum. Öyle vurmuşlardı ki vücuduma bedenime hiç bakmasam belki çürüyüp giderdi vücudum.

Ayna nın karşısında ince belime morarmış yerlerine krem sürüyordum. Annem ve babamın bu halttan hiç haberleri yoktu. Hiçbir zaman olmamıştı gece gündüz işte çalıştıkları için söyleyecek vaktim olmamıştı annem sadece bana ilkokulda ilgilenebilmişti babam o zaman da çalışıyordu. İlkokul sonu annem karne aldığım gibi yazın çoğu zaman iş bulmuştu kendine sonunda iş bulup yaz sonu çalışmaya başlamıştı. Bende herşeyi kendim yapmaya ve kendim öğrenmiştim herşeyi ev işleri ya da yemekler kardeşlerim le bana kalıyordu. Allah'a şükür kardeşlerim vardı hepimiz sırayla evdeki işlerimizi değiştirip yapıyorduk annem bir ara çalıştığı iş yerindeki patronları birden izin vermişlerdi tabii ki annem bu duruma memnun olmamıştı yeni girmişti bir işe tam anladım derken izin verince patronu kafayı yemişti neyse ki izinleri bitince mutlu ve huzurla gitmişti işine.

Belime krem sürmeyi bırakıp kremi kaldırdıktan sonra elimi belime götürüp moraran yerimi ellediğimde hafif bir acıma hissini yaşamış oldum. Elimi belimden çekip saçlarımı karıştırdığımda evdeki günlük kıyafetli halimden direk kurtulmam gerekiyordu birazdan Yağmur un ailesinin evini ziyaret edecektim. Hasan nın bana birkaç hafta önce dediği gibi Yağmur un ailesine bana neler yaptıklarını anlamalıydım. Bana güvenicekler miydi buna şüpheliyim. Bari ailesi Yağmur gibi olmasın yalvarırım. Bana inanmaları lazımdı ben onun yüzünden neler çekmiştim.
Sinirle odama hızlıca gittiğimde direk kıyafetlerime göz gezdirdiğimde,eteği ve crop u dolaptan çıkardım. Hava biraz rüzgarlıydı daha sonradan yağmur yağabileceği söyleniyordu.

 Hava biraz rüzgarlıydı daha sonradan yağmur yağabileceği söyleniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Normal de crop giymeye düşünmüyordum. Ama bu moraran yerimi kanıt olarak göstermek istiyordum. Yoksa belki bana inanmazlardı kolyeyi boynuma geçirdim. Telefonumdan baktığım hava durumda yağmur yağacağını öğrendiğimde pembe botlarını ayağıma geçirdiğinde pembe çantamı aldığımda hafif bir makyaj yapıp parfümü sıkıp ev anahtarımla evden çıktım.

Gözlerim sadece sana ait  ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin