3. Nem is olyan rossz

121 5 3
                                    

Robin Arellano

Ha valaki azt mondja nekem 2 hónappal ezelőtt hogy Bruce Yamada nappaliában fogok ülni és nevetni, nem hittem volna neki és otthagytam volna. De mégis itt vagyok.

"Robin?" Zökkentett ki a gondolataimból Finn. Arcára volt írva hogy egy kicsit aggódik hogy így elbámúltam. Ezt rendkívül aranyosnak tartottam mindig is benne. Amikor aggódik olyan édesen és törődően tud nézni, mutatva hogy ő tényleg félt engem. Istenem, és azok a szemek..és az az aranyos süni-orra..meg a cseresznye színű szája..az arca mikor elpirúl vagy kifújja a szél..

"Hé tesó, figyelsz??" Ordít kb. az arcomba Vance miközben csettintgetve próbálja felhívni a figyelmemet. Aahj, pont most?! Mikor már annyira beleéltem magam.

"Élek!! Nyugodj le!"
"Akkor szólalj már meg, bazki"

"Hihihihihi!" Hallottam ahogyan Griffin, Bruce és Finn kuncognak a háttérben miközben Vance és Billy a pofámban vannak. Visszaszívok mindent, utálom az életem.

"Akkor mit nézünk?"
"Tex-"
"Nem." Szakított félbe Finn, Bruce és Griffin. Utálják a horrot, és tudták hogy a Texas-i láncfűrészes mészárlást akartam mondani.
"Mielőtt még bármit is néznénk nem kéne elmenni zuhanyozni?" Kérdezte Griffin.
"Az alfák nem fürdenek." Vágtuk rá Vance-el és Billy-vel egyszerre.
"Az alfák nem bűzlenek." Vágta rá Finn, Bruce és Griffin egyszerre.

Nagynehezen, fáradtan de legalább tisztán jöttem ki a fürdőből. Gyorsan felkaptam egy rövidgatyát amit magammal hoztam, majd a hajamat törölgetve indúltam le a nappaliba. Útközben a két másik vendégfürdőből Vance és Billy jöttek ki. Így hárman lementünk a nappaliba. Finn a megszokott űrös pizsijében, ami nagyon aranyos volt. Neki is viszes volt a haja, viszont hátra lett neki fogva az eleje egy hajgumival. Bruce egy melegítő+oríásfelsőbe nyomta amit Vance-nél láttam nem régen. Griffin csak egy egyszerű pizsamaszettet vett fel amit Billy hozott neki.

"Na akkor mit akartok nézni, szarzsákok?" Kérdezte Vance ahogy leült Bruce mellé, egy szál rövidgatyában vizes hajjal. Bruce mint aki görög istent látott nézett le Vance felsőtestére és mormogott magának valamit, amit senki nem értett. Vance persze ebből szart sem látott, mivel a film kazettákat könyörögte Billy-től hogy vigye oda neki.

Végig érzetem hogy Finn, Bruce és Griffin minket néz. Valszeg mert póló nélkül voltunk. A film közben mind a hárman elaludtak.

"Vance."
"Mondjad."
"Bruce végig a nem-sexy tested bámulta." Mondta Billy.
"Nem-sexy?? Láttál már ilyen kockahasat? Robin-nak nincs ilyen!"
"Érdekes, Finn-ek egészen tetszett amit látott." Mondtam büszkén.
"Itt mutatkozik meg a szar izlés pasik terén." Szólt be Billy istmét, ezuttal nekem

"Öhm...srácok?"

"Oh bazdmeg..."

Die for you - The Black Phone Where stories live. Discover now