—-DİŞLİ ufacık bile kolay DEĞİLDİ, ama sonunda kendime gelmeyi ve birkaç denemeden sonra çözmeyi başardım.
İçime bir sevinç çökerken gözlerim parladı.
"Yaptım," diye fısıldadım. Levi'nin yüzünde küçük bir sırıtış gibi görünen bir şey yapmak.
Belki de benim için mutlu hissediyordu."Pekala, şimdi viteste binadan binaya hareket etme alıştırması yapacaksın." Dedi elini omzuma koyarken.
"Düşersen her zaman yanında olacağım."
Sonra bir elini belime, bir elini sırtıma koydu, neredeyse duruşumu düzeltti. Ani dokunuşu beni şaşırtınca gerildim."'Asker gevşe." Sonra belimi bıraktı ve başlamamı söyledi.
Biraz korktum ama yine de yaptım ve gökyüzünde ağrıyordu, sonra takip etti. İlk seferim olsa ve şu anda Titanlarla savaşmıyor olsam bile...Rüzgârıyla üzerime gelmeye çalışan havanın gevşemesi, ben on kat daha sert gelirken havayı eskisinden daha da taze kılıyor.
Dünyayı umursamadan havada süzülmek harikadan daha fazlasını hissettiriyordu, harika hissettiriyordu. Sanki gerçekten başarısızlık diye bir şey yokmuş gibi.Huzurluydu.
Uçma pratiğinden ya da ne dersen de ondan indikten sonra başladığımız binada buluştuk.
"Bu harika hissettirdi," dedim başımı geriye yaslayarak neredeyse yere düşerken.
"İyi yaptın Asker.İyi çalışmaya devam et." dedi Levi, kalbime bir bıçak gibi saplanan küçük bir nezaketle.
"Evet kaptan" başımı salladım. Çok az şey biliyordum, bunu söylememeliydim. Levi'den soğuk bir bakış aldım ama aynı zamanda biraz kafam karıştı. "Az önce bana ne dedin?" Sarsılmış bedenime doğru yaklaşmaya başlarken dedi.
Gözleri kızgın görünüyordu, tüm aurası aldatıcıydı.
"Uhm... Sana Kaptan dedim. Biliyor musun.. herkesin yaptığı gibi.." dedim kafam karıştı. Onu bu kadar kızdıran şeyin ne olduğunu anlayamıyordum."Bana öyle hitap edemezsin." Yaklaştıkça sert bir sesle konuştu.
"Bana asla Kaptan deme." Durdu, vücudunu çevirip binanın içine doğru yöneldi. Artık benim görüşümdeydi ve konuşurken biraz hırladı,"Senin için Levi." Ve bununla birlikte ayrıldı.
Binanın çatısından çıkıp odalarımıza doğru ilerlerken onu takip ettim.
Günün antrenmanını bitirmiştik ama nedense bu duyguyu üzerimden atamadım.Ona Kaptan dediğimde neden bu kadar üzgündü? Ve neden ona Levi dememi istiyor?
Bunu önemsediğimden değil. Ona Levi demek hoşuma gidiyor ama Kaptan'ın herkesin ona böyle hitap ettiğini sanıyordum.
Belki de hazır olmadığım için kendini henüz Kaptanım olarak görmüyordur. Bilmiyorum.
Petra'ya sorardım ama ona geri çekileceğimi söyledim ve zaten yaptığım da bu.
-2003 Akşam yemeği zamanı-
Sonunda sinirlerimi yatıştırıp sakinleştirebilecek harika bir yemeğin zamanı gelmişti.
Petra'nın elinde en sevdiğim tabaklarla dolu tabağıyla bana doğru geldiğini fark ettim. Ne yazık ki onu ondan alamamıştım; bu yüzden açık açık yemek için sıramın gelmesini bekledim.Yemeğini aldığı yere gittik ve ne kadar açgözlü olduğuma gülerken ben de salkımları tabağıma aldım. Levi'den yemeği dürttüğü ve sırayı atladığı için biraz azar alırken; beni güldürüyor.
Petra ve ben pek çok şey hakkında konuşurken merdivenlerde dışarıda yemek yemiştik. Titian'ın.. özgürlüğü.. bunun gibi basit şeyler.
Ta ki Levi'yi bir kez daha gündeme getirene kadar... bugünü düşünerek kalbimi durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA BE YOURS - L.ACKERMAN
Fanfic" KALBİMDE TUTULABİLDİĞİM SIRLARI SAKLAMAK DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMAN DAHA DA ZOR OLUR " Levi ile yakınlaştıkça Petra seni daha ileriye götürmeyi planlıyor. _________________________________________ 》Kitap bana ait değildir. Kitabın sahibi@baugoj0'dır. 》Kita...