Kapitola 9

2 0 0
                                    

Král Kretus proudil temnotou.
Byl to jako nekonečný tunel a kolem sebe viděl jen fialové paprsky.
Začal slyšet opět Signalurita.

Signalurit: "Tady nás nikdo nemůže přerušit. Dotkl ses temného ocasu a tím si byl zvolen jedním z mých vojáků temných sil, momentálně sháním armádu na zničení celého kosmu a potřebuju tvoji pomoc."

Kretus věděl, že nemůže zničit celý svět.

Kretus: "To nemohu udělat, zničil bych tím všechno, co jsem budoval. Nebudu pro tebe sloužit!"

Kolem něj se objevily paprsky temnoty. Byli natolik černé, že je nešlo ani vidět.

Signalurit: "To nebyla nabídka!"

Kretuse pohltily paprsky a začal se měnit z krále trpaslíků na temného rytíře.

Rytíř měl fialový plášť a byl to úplný stín.

Kretus: "Jsem připraven sloužit."

Signalurit: "Vítej, Princi Kretusi."

Poté se usmál.

V království po pádu hradu se začali obyvatele strachovat, že jejich domov je naprosto zničen.

Všichni se dívali na hromadu kamenů.
Z trosek se vyhrabali Randus a Thornwick.

Trpaslík: "To vy jste to udělali!"

Občané obklíčili  Randuse a Thornwicka.

Randus: "Nechceme vám ublížit. My jsme to neudělali a ani nevíme, co se teď právě stalo."

Jeho snaha byla beznadějná.

Pořád se přibližovali k nim a v tu chvíli Randus uslyšel hlas.

Hlas: "Najdi mě."
Hlas nebyl vůbec známý.

Randus okamžitě bouchl do země a všichni spadli na zem.
S Thornwickem šli pryč od nich.
Nakonec zahlédli malý plamínek.

Okamžitě za ním běželi
Plamínek se rychle přemisťoval a Randus s Thornwickem ho nestíhali, ale nepřestávali běžet.
Trpasličí běh je mnohem pomalejší, než ten lidský.

Plamínek se nakonec zastavil.
Randus a Thornwick k němu dorazili a z plamínku se vytvořil plamen, který se přeměnil v ohnivou hořící bytost.

Fénix: "Nemám moc času, portál je zničený, nemůžeme cestovat potřebujeme tě a to rychle. Darkness utekl z našeho vězení, můj bratr naše bezpečnost...."

Plamínek náhle zmizel a Randus s Thornwickem byli překvapený.

Trpaslíci 1: Legenda o rodu Trpaslíků Kde žijí příběhy. Začni objevovat