HIS ANGEL 11

414 32 2
                                    

Dua minggu kemudian .

       " Hah , nanti kita honeymoon kali kedua dekat sini juga okay ? " Macam tak puas hatilah pula apabila hendak balik ke KL . Berat pulak kaki aku nie nak melangkah masuk kedalam kapal terbang nie . 

       " Akan raja mu ini ingat pesanan Ratu. " Jawab Fareed. 

       Tutup mata dulu lah , nanti pandai - pandailah Fareed bangunkan aku apabila sudah sampai nanti.

       " Eh ? Sayang ? Sang bidadari ? Baby girl? Chagiya ? Dah tidur ke ? " Aku baru jer nak menutup mata , dah ada suara Fareed bisik 
ketelinga kanan aku nie .

       " Humm , kenapa ? Nak apa ? " 

       " Perempuan tue kedip sebelah mata dekat saya " Bisik Fareed .

       Mataku terus terbuka , siapa perempuan tue ? Meh sini aku kelipkan mata dia pakai 
penyepit baju .

       " Mana ? " Tanyaku sambil kepala menoleh ke kanan , kekiri , keatas , kebawah . Eh tiber Ha Ha Ha .

       " Tue sebelah awak tue " Aku menoleh ke kiri , entahlah, aku sekarang nie nak marah pun ada jugak . 

       " Haahha " Fareed ketawa , sempat eh , dahlah kacau aku nak tidur . Aku ingatkan perempuan mana yang kedipkan mata dekat dia , rupanya budak perempuan.

       Cantik juga budak perempuan nie eh , 
kemungkinan umur dia dalam lingkungan 5 hingga 7 tahun . Pandai mengorat shuben aku ek ?

       " Cemburu ke ? " Soal Fareed . Aku  memberi jelinan maut kepada Fareed . 

       " Kenapa sayang senyum ? " Kenapa aku senyum ? Heheh ini bukan senyuman biasa , encik shuben , tapi inilah senyuman nakal .

       " Hye cutie ? May I know your name ? " 
Soalku kepada budak perempuan korea itu .

       " Annyeonghaseyo " Tunduk hormat .

       " Annyeonghaseyo , jual sayo " Gurau ku . 

       " My name is Im Yoon "

       " Actually , I saw you spying on my  husband " Aku melihat kearah Fareed . Im Yoon menunduk kepalanya nya .

       " Hmm mi-mian " 

       " I know my husband is very handsome, do you want to sit next to these handsome guys?" Soalku sambil melihat kearah Fareed . Hah , ambik kau . Kau nak sangat usik aku tadikan ? 

       Im Yoon mengangkat kepalanya melihat  kearah ku seolah tidak percaya . 

       " Sayang ? Are you kidding right now ? Awak nak jual shuben awak sendiri ke ? " Bisik Fareed sambil menggengam tanganku .Aku melihat kearah Im Yoon kembali .

       " Oh cutie , I'm sorry. I'm just kidding .My handsome husband wants to sit next to me only. " Entah kenapa aku rasa ayat tue macam nak berlawan dengan budak .

       " By the way , my name is Qaireen Nashwa" Im Yoon tersenyum kepada ku . Wajah nya tadi bukan main blurr masa aku buat lawak apa entah .
.
.
.
.
.

       " Uwaaa ! Welcome to KL bestie ! " Siapa lagi kalau bukan Shira yang menjerit macam 
orang menyambut pelancong .

       " Rajin kau ye jemput aku dekat sini eh " Kataku . Puji lah jugak .

My Sweet Shuben [ C ]Where stories live. Discover now