limonii3 teşekkür ederim (:
1- İlk başta seni tanıyabilir miyiz?
Adım Deniz burada limon olarak anılmayı sevdiğim için daha önce hiç söylememiştim gerçek adımı (: 20 yaşındayım İstanbul'da yaşıyorum.Hukuk+İktisat okuyorum.Koç burcuyum ve tam anlamıyla burcumla uyuşuyor davranışlarım.
2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın, Deniz?
Aslında yazma sürecim ilk kez 11 yaşındayken başladı.Çok severek izlediğim bir dizinin karakterleriyle alakalı hayaller kurarak onların farklı bir evrende bambaşka hallerini karalamaya başlamıştım.O süreçte kuzenimde burayı keşfetmişti ve banada bir hesap açıp bu platformda yazmamı söylemişti.Hem yazmaya hem de wattpad'e o şekilde başlamıştım.Ondan sonra ise okulda birkaç yarışmaya filan katıldım derken bugüne kadar geldim.
3- Yazmak sana ne ifade ediyor?
Yazmak,kelimeleri uçsuz bucaksız bir gökyüzüne savurarak bambaşka dünyalara adım atmak benim için.Üzgünsem sığındığım o kelimeler beni çokça rahatlatıyor mutlu ediyor.
4- En başka olan kurgun hangisi?
Deli Maran...Onun yeri ben de bambaşka çok seviyorum karakterlerimi her şeyiyle.
5- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir?
İyi yorumlarla karşı taraftan dönüt almak beni çok sevindiriyor,mutlu ediyor.Kötü yorumları ise birçok zaman anlamsız buluyorum çünkü sadece nefretini kusmak için dahi gelenler oluyor bazen.Yaptığım işe güvendiğim,kitaplarıma güvendiğim için kötü yorumları umursamamaya, üzülmemeye çalışıyorum sanırım herkesi aynı anda memnun edemeyeceğimi fark ettiğim için çok etkilenmiyorum kötü yorumlardan.
6- Bir kitap karakteri olsaydın bu hangisi olurdu?
Sanırım Mai ve Siyahtaki Ahmet Cemil olurdum çünkü onun gibi çokça emek verdiğim şeylerden bir anda vazgeçebiliyorum.
7- Yazarken olmasa olmazım dediğim şeyler nelerdir?
Kesinlikle en belirgin olmazsa olmazım sessiz bir ortam.Birçok kişinin aksine müzik dinlerken odaklanıp yazamıyorum dikkatim dağılıyor ya da sesli bir ortamda aklımdaki cümleleri toparlayıp beyaz sayfaya bir türlü dökemiyorum o nedenle benim için bu sessizlik şartının sağlanması mühim bir hadise.
8- İdolüm dediğin bir yazar var mı?
İdol aldığım bir yazar yok açıkçası özgün bir şekilde kendi yolumda ilerlemeye çalışıyorum yalnızca.
9- Bizim bilmediğimiz kurguların var mı?
Evet var...Taslakta duran ana konularını kaba taslak belirlediğim ve hem yazmak hem de okuyucularımla buluşturmak için sabırsız olduğum dört tane daha kurgum beklemede şu anlık.
10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?
Kendimi büyük bir şirkette CEO olarak görmek istiyorum ya da kendi işimi kurarak işimin patronu olmak...Hayatım boyunca hep iki mesleğim olsun istedim,
gelecektede bir yandan okuduğum bölümlerle alakalı işler yaparken bir yandanda oyunculuk eğitimi alarak dizilerde ve tiyatrolarda yer edinmek,sahnelerin bir parçası olmak gibi planlarım var umarım başarabilirim❤️Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️
Ne demek asıl ben teşekkür ederim çok severek ve memnuniyet duyarak cevapladım soruları❤️
limonii3 yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz?
Bol bol yorum ve oy istiyorum (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZAR KÖŞESİ
Короткий рассказWattped üzerinde yazan yazarların bilinmeyenlerini soruyoruz... Hadi sende gel en sevdiğin kitabın yazarı hakkında bilmediğin şeyler öğren.