@ireyniema

640 52 19
                                    

ireyniema teşekkür ederim (:

1- ireyniema kimdir?

24 yasinda, surekli kafasinda yeni kurgular ureten ve bunlari insanlara sunmaktan zevk alan birisiyim

2- Ne zaman ve nasıl yazmaya başladın?

bu hesabimda gecen yil temmuz ayinda basladim, ama genel olarak yazma serüvenim 14 yasinda facebook gruplarinda basladi, orada kurgular yazardim, telefonum olmadigi yaslarda ise defterime dizilerde olmasini istedigim hikayeleri kurgulardim.

3- İlk yazdığın kurguyu sorabilir miyim? Ne ile ilgiliydi?

ilk yazdigim kurguyu hic hatirlamiyorum desem... cok uzun yillar oldu cunku, bu hesabimda ilk yazdigim kurgu ayperi'ydi, textingti o da. ayperi bir gun numaralari karistirip ablasinin eski sevgilisine mesaj atiyordu sonra ikisi arasinda bir iliski basliyordu ama bir süre sonra sildim cunku konusu hos degildi...

4- Yazmak sana ne ifade ediyor?

huzur, her insan cani sıkıldıgında ortaya bir seyler dokmek ister ve bu onu rahatlatir, yazilan tek bir kelime bile insani mutlu eder. hikaye yazmakta beni cok mutlu ediyor, yeni seyler uretmek ve bunu insanlara sunmak tarif edilemez bir mutluluk veriyor bana.

5- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki nedir diye sorsam?

iyi yorumlar tabii ki harika hissettiriyor, kotu yorumlar ise cok fazla hakaret icerikli degilse takmiyorum, ama sirf linc etmek icin gelenler olursa iste bu beni cok yoruyor, normal hayatimda da her seyi kafama takarim, bu his beni yer bitirir, her turlu yoruma saygım var ama bazen oyle yorumlar geliyor ki ne hissetmem gerektigini bile sasiriyorum, ama daha sonra iyi bir yorum geliyor ya da destek mesaji iste o an her sey harika oluyor.

6- En başka olan kurgun?

son perde resitali, polisiye bir kurgu. gizem ve gerilim var, birazda korku serpistirmeyi dusunuyorum

7- Yazdığın şeylere ruhunu katığını söyleyebilir misin? Neden?

katiyorum tabii ki, her kurgumda benden bir parca var. eger onlarla icli disli olmasam hicbir okura hikayelerimi geciremem, ben kimi zaten suveydayim, kimi zaman misra. bazen de leyla oluyorum. onlari hissederek yaziyorum, yazmaya calisiyorum. en ufak bir satirda bile benden, ruhumdan bir iz var.

8- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?

noktalama isaretleri, yazim kurallari bunlardan bahsediyoruz degil mi ahahahahsa

Sen nasıl anlamak istersen o şekilde cevap verebilirsin:)

tamamdır o zaman onlar diyelim

9- Bir karakter olsaydın bu hangisi olurdu?

yiğit olurdum

10- Son olarak gelecekte yapmak istediğin neler var ve bunlar arasında kitabını bastırmak var mı?

gazetecilik okuyorum, meslegimi yapmak istiyorum, aynı zamanda kose yazari olma gibi bir hedefim var, herhangi bir kitabimi bastirma dusuncem yok zaten burada keyfine yaziyorum o yüzden burasi bana yetiyor.

Umarım istediğin her şey en güzel şekilde gerçekleşir. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️

tesekkur ederim, umarim sende hayatin boyunca cok mutlu olursun ❤️ ve rica ederim.

tesekkur ederim, umarim sende hayatin boyunca cok mutlu olursun ❤️ ve rica ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ireyniema yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ireyniema yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum (:

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin