@mardin_guzeli

368 15 6
                                    

mardin_guzeli teşekkür ederim (:

1-mardin_guzeli kimdir?

Öncelikle merhaba. Benim adım Rabia. 18 yaşında, üniversite öğrencisiyim. Kitap okumayı çok seviyorum. Bir gün bende bir kitap yazmak istedim ve başladım yazmaya. O kadar kendimi yazmaya kaptırmıştım ki fark etmeden kitabımın yarısını yazmıştım. Aklımda hiç kitabımı yayınlamak yoktu. Daha sonra bir anda yayınlama kararı aldım ve kitabım yoğun bir ilgiyle karşılandı. Daha sonra kitabımı tamamladım.

2- Yazmaya ne zaman ve hangi olayla başladın?

4 yıl önce başladım. Bir olayla değil bir anda yazmak istedim ve kurguyu kafamda tasarladım. Kurguyu düşündükçe iyice aklıma yattı ve yazmaya başladım.

3- Peki bizim bilmediğimiz kitapların da var mı?

Bu soruyla okuyucularımın bilmediği bir sırrımı açıklamış olacağım. İçime sinerek yazdığım bir kitabım daha var. Kitabımın yarısı bitmiş durumda. Kalan kısmınıda yazıp yayınlamayı düşünüyorum.

4- İdolüm dediğin bir yazar var mı?

Peyami Safa, Oğuz Atay, Sabahattin Ali. Bu üçlünün kitaplarını çok severek okuyorum. Benim yazdığım tarzda ise bu platformda beğendiğim yazarlar var.

5- Kitaplarında dikkat etiğin şeyler nelerdir?

Anlatım olarak yazım kurallarına dikkat ediyorum. Konu olarak kadına şiddet ve aldatmayı kitaplarımda yer vermiyorum, vermeyeceğimde. Bunlar normalleştirilmemeli diye düşünüyorum. Anlatım olarak yazım kurallarına dikkat ediyorum. Konu olarak kadına şiddet ve aldatmanın normalleştirilmesini istemediğim için yer vermiyorum. 2.kitabımın bir kısmında bu konu geçiyor. Yapan kişi ile buna maruz kalan kişinin bütün ilişkisi kesilecek ve cezasını alacak.

6- Yazarken en zorlandığın sahne hangisiydi?

Zorlandığım sahne olmadı. Çok üzüldüğüm bir sahne olmuştu. O da Poyraz'ın ölümü.

7- Kitabın daha çok hangi yaş gurubuna hitap ediyor?

Yazarken buna özellikle dikkat ettim. Bu yüzden tüm yaş gruplarına uygun.

8- Müzik hayatının neresinde? Yazarken dinler misin?

Müzik dinlemeyi çok severim. Günlük hayatımda da sık sık dinlerim. Fakat kitap yazarken veya okurken dinlemeyi tercih etmiyorum. Zaten kitabımı yazarken veya okurken farklı bir dünya yaratıyorum kendime. O dünyaya odağımı verdiğim için müzik dinlemeyi tercih etmiyorum.

9- İyi yada kötü yorumların sende bıraktığı etki?

İyi yorumları okudukça tabiki çok mutlu oluyorum. Kitabımın beğenilmesine çok seviniyorum. Kötü yorum çok fazla olmuyor. Daha çok eleştiri tarzında oluyor. Ben eleştiriye açık bir insanım. Eleştirilerin beni geliştireceğini düşünüyorum. Kötü yorum hiç mi olmuyor derseniz, tabikide oluyor. Bana bela okuyanda oldu, inşallah ölürsün diyende oldu, kitap sana ait değil çalıntı diye itham edende oldu. Fakat çok fazla kafaya takmadım. Çünkü bu tarz düşüncedeki insanların sağlıklı düşündüğünü zannetmiyorum. Sağlıklı düşünmeyen insanlarıda ciddiye alma gereği duymuyorum.

10- Son olarak gelecekte gerçekleştirmek istediğin şey nedir?

Şu an beslenme ve diyetetik okuyorum. Okuduğum bölümde iyi yerlere gelmek istiyorum. Kitap yazmayı şu an hobi olarak yapıyorum. 2 kere kitabımın basımı için ciddi aşamalara gidildi fakat bazı aksiliklerden dolayı gerçekleşmedi. Yazmaya devam edeceğim. İleride hem diyetisyen hem yazar olabilirim :)

Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️❤️

 Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mardin_guzeli yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.

Bol bol yorum ve oy istiyorum (:

YAZAR KÖŞESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin