O gün iyi bir gündü. İnsanlar koşuyor eğleniyordu. Taki o telefona kadar.
"Alooo".
"Zaman doluyor koca adam tik tak tik tak".
Günümü mahfeden işte buydu. Ama ciddi bir şey olabilirdi. Lacy'den telefon numarasının kime ait olduğunu bulmasını söyledim. Bana şöyle cevap verdi:
"Şekerlik bu telefon Halley Brown'a ait.".
"Sen bir numarasın Lacy"
"aaaa beni şımartıyorsun tatlım".
Halley Brown mu? Ne yani o ses bir kıza mı ait? Ohhh olamaz! Hemen bizimkileri çağırmalıyım.
"Size şunu söyleyebilirim ki adam psikopatın kendine veya başkasına acıma duygusu yok olabilir. Bir bombayla ilgili olabilir çünkü tik tak diyor bu zamanlı bi bomba olabilir. Eğer bir bombacıysa kendini havaya uçurmaktan çekinmiycektir. "
Tom söze girdi:
"Üzgünüm Taylor ama bugün bana bir telefon geldi ve şu aradığın kızın cesedini bulmuşlar"
"Bu pisliği bir an önce bulmalıyız."
(Yarın)
Violet:
"Taylor telefonun çalıyor."
telefona baktım:
"Alooo"
"zaman doluyor koca adam tik tak tik tak"
"Pislik"
"Ahh evet doğru bildin ajan Taylor ben bir pisliğim."telefon kapandı. Gruba döndüm ve
"Adamımız hakkında yeni bir tanım var. Kendine hakaret edilmesine bayılıyor. Adamımız tam bir pislik."telefonumu açtım ve Lacy'nin numarasını buldum.
"Alo Lacy bana bir iyilik yap ve bu numaranın kime ait olduğunu bulur musun?"
"Tabii tatlım. Bi saniye. Bu numarada Kristen Hannah ait."
İçimden bu kızda ölmüş gibi bir his vardı. Yine Tom'un telefonu çaldı. Bu sefer kesin olarak ölmüştür diye düşündüm. Hislerimde haklıydım Tom:"Kristen Hannah'ın öldürüldüğü bildirildi."dedi.
"Arkadaşlar bir seri katilimiz var. Öldüğü bildirilen kız şeyy daha demin beni onun telefonundan birisi aradı."
"Bugün gazetelere televizyonlara ilan verelim. Bu civardaki kızlar dikkatli olsunlar."
(Yarın)
Telefonum çaldı kızım arıyordu. Neee? Kızım mı arıyor? Lanet olsun.
"Alo""Kızını özledin mi babası? Ahhh onu kurtarmak için sana tam 26 saat veriyorum"
"Ne 26 mı? Bu ne anlama geliyor? "Telefonu yüzüme kapattı. Ekibe dönüp:
"Normal pislikler ya 24 ya 48 saat verirler. Bu pislik neden 26 saat verdi peki?"
Bella:
"Bence ksin altında bir şey yatıyor."
Tom:
"Bence bunu bi oyun olarak düşünüyor ve bu oyundaki ipucuda 26"
Bella:
"Ne duruyorsunuz hemen Lacy'i arayıp sorun. Bakalım 26 ile ilgili ipucu bulabilecek mi."
Lacy:
"Dökülün bakalım benden ne istiyorsunuz?"
Ben:
"Tatlım bize 26 hakkında bilgi lazım"
"Yakınlarınızda bir yerde 26.sokak var orada bir otel var ismi 26 belki katilide 26 nolu odada bulacaksınız. Görüşürüz şekerlerim."
Tarif ettiği otelin 26no lu odasına gittik ve Lacy haklı çıktı kızımı buldum. Sarıldık. Tam çıkarken perdenin arkasında bir adam üzerinde bombayla çıktı. Adamın o bombayı patlatacağını düşündüğüm için hemen kapiyi kapattım kızımla yere yattım. Ardından bomba patladı. Kurtulmuştuk. Hem kızımı hem kendimi. Bu dünya artık bi pisliği eksik olarak yaşıyacak.