selam selam selam
20 gun sonra bölüm atıyorum ama umarim okursunuz
beklettigim icin uzgunum ama mlsf bu sene sinav senem ve eve gelince bir seyler yazmaya hic vaktim kalmıyorarti olarak final cok cok cok yakin.
ekleyecek bir sey aklima gelmedigi icin uzatmadan bitirmek istiyorum hani bir sonraki bildirim final bile olabilir ama olmayabilir deistediginiz bir olay varda bu paragrafa yazar misiniz eger bozmadan ekleyebilirsem yazabilirim belki
*birkaç ay sonra*
"Herkes hazir mii?"
Jake ve Heeseung resmen birlikte yaşamaya baslamislar ve son birkac ayda bos zamanlarının nerdeyse tamamini beraber gecirmislerdi.
Simdi ise hep beraber kampa gidiyorlardi."Evet hadi gidelim artık" Sunoo eşyalarını arabaya koyarken yanitlamisti.
"Tamam oyleyse siz gecin arabaya son bir çanta kalmisti ben onu alip geleyim."7 kişi oldukları icin tek arabaya sigmamislar ve iki araba olarak gitmeye karar vermislerdi.
Jayin arabasına jungwon, sunoo ve sunghoon binmisti. Geri kalanlar da diğer araca gevmislerdi ve yaklasik 2.30 saat surecek yolculuk baslamisti.
....
"Jungwon dur askim ben yapayim sen yorulma."
Jay tum gün yaptigi gibi Jungwonu yorulmasin diye ona hiçbir sey yaptırmamış oradan oraya kosturmustu.Arkadaşları Jayin bu kosusturmasina gülmüş ve islerine devam etmislerdi.
Riki bir kucak odunu ates yakacaklari yere birakmis ve yapacak bir sey kalmadığını dusunerek bulduğu en rahat yere kendini atmisti. Herkes kendi arasında bir şeyler konuşurken hiçbir konu Riki'nin ilgisini cekmeyince telefonuna dalmisti bile.....
"Jaeyunn oturalim artik oldu bak. Biz uyurken cadir bir anda ustumuze yıkılmayacak kontrol etme daha fazla"
"Ama sevgilim ya yikilirsa"
"Yikilmaz yıkılmaz gel bakayim buraya"
kollarını iki yana açarak beklemeye basladi.
Jake kollarinin arasındaki yerini aldığında hemen sarilmis ve yüzünün farklı noktalarına kelebek opucukleri birakmisti. Heeseung, hissettiği öpücüklerle gulumseyen sevgilisine bakarak gülümsemiş ve saçlarını karıştırmışti.Jake, oturduğu yerde Heeseung a donmus haliyle yari yariya kucagina cikmisti. "seni cok seviyorum sevgilim" diyerek kulagina fisildamisti.
"Ben de seni co-"Oha oha napiyorsunuz aminakoyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fam | heejake
Fanfictionheeseung: ni-ki benim cocugum jake: hayir ni-ki benim küçük bebegim nerden senin oluyormus